Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Druk ???

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
1,418 Bekeken
arasevera
(@arasevera)
Berichten: 2383
Edel lid
Topic starter
 

Mijn ara's zijn echt sinds een dag of 2 a 3 super druk, echt veel aan het schreeuwen en ook echt door schreeuwen.
Ik begrijp niet zo goed waar dit nu weg komt...

Hebben meer mensen hier last van ? dat het bijv door het weer komt ?
Of moet ik het toch echt bij mezelf zoeken.


:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy

 
Geplaatst : 5 november 2009 13:20
ArjanR1
(@ArjanR1)
Berichten: 244
Betrouwbaar lid
 

Skip heeft juist 2 hele rustige dagen gehad.
Was echt een stuk ''tammer'' qua gedrag dan normaal.

Misschien omdat het momenteel zo snel donker is?


 
Geplaatst : 5 november 2009 13:22
(@Antonia68)
Berichten: 0
New lid Gast
 

Ik denk dat het met het weer te maken heeft hoor.
Hier schreeuwen ze soms ook op de gekste tijden.


 
Geplaatst : 5 november 2009 15:28
rhadamantis
(@rhadamantis)
Berichten: 763
Eervol lid
 

Probeer te vinden wat hem aan het schreeuwen maakt.

Is het om aandacht te trekken, vooral niet geven, en zeker zelf niet beginnen schreeuwen. Probeer zelf met stille geluidjes hem aan te spreken zodat hij door heeft dat stille geluidjes beter werken dan z'n keel openzetten.

Schreeuwt hij omdat de andere vogels luid zijn?
Kunnen ze elkaar zien? Zijn ze op elkaar aan het roepen?


http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
Papegaaienpsychologie:
Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

 
Geplaatst : 6 november 2009 15:37
Deel:

Scroll naar boven