Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Hallo

    Hallo
    ik heb een roodstaartje Jaco heb hem al 25 jaar en hij heeft hem nog nooit geplukt
    maar hij fluit en af en toe een woordje maar heel weinig maar hij is ontzettend lief
    Ftee

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Ftee Bekijk Berichten
    Hallo
    ik heb een roodstaartje Jaco heb hem al 25 jaar en hij heeft hem nog nooit geplukt
    maar hij fluit af en toe een woordje maar heel weinig maar hij is ontzettend lief
    Ftee
    Het is nog een wild vang hij is gechipt .
    Komt niet uit zijn kooi en houd niet van mannen
    En hij komt ook niet zitten op de hand .....wil niet gepakt worden ,maar wij respecteren dat wel

    Comment


    • #3
      Welkom
      Als jij en de vogel er vrede mee hebben dat het zo is...
      Het lijkt me fijn voor de vogel als ie ook eens uit de kooi los kan zitten, maar na 25 jaar zal dat niet makkelijk zijn.
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        welkom
        ik heb ook een grijsje dat niet uit de kooi durft
        hij komt wel in de opening van het etensbakje zitten dus die zet ik vaak open
        hij stoeit wel graag met de hond en als zijn bui goed is kan je hem in zijn nekje kriebelen
        heel soms als hij schrikt springt hij wel eens de kooi uit maar dan stapt hij wel op,alleen het terug in zijn kooi krijgen dan is een kunst,heb nu door hoe het het makkelijkste gaat
        laatst stond het deurtje open en klom hij voorzichtig eruit en naar de zijkant en even later achteruit weer terug
        denk niet dat hij ooit echt weer helemaal uit de kooi durft helaas want zou hem graag op een boom zien
        deze was helemaal kaal geplukt en sinds hij naast de bank staat en ik hem zo aandacht kan geven zit hij weer perfect in de veren
        had hem ooit eens verplaatst en toen ging het weer fout,een te grote kooi vindt hij ook eng
        maar een gaai is nooit te oud om nog wat te leren hoor
        ik ben ook wel tevreden omdat ik weet dat hij nu goed op zijn plek zit en het goed doet en dus naar zijn zin heeft
        zo is elke vogel weer anders wat ze niets minder maakt dan een ander,ieder zijn ding

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X