Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Even voorstellen :)

    Hallo allemaal!
    Mijn naam is Romy en ik ben 23 jaar oud en woon in Noord-Holland.
    Sinds een tijd ben ik helemaal verliefd geworden op valkjes en pryyhura's en wil graag een koppel mannen pryyhura's en valkjes aanschaffen zodra ik klaar ben met de opleiding. Dus tips zijn altijd welkom!

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Carinaa Bekijk Berichten
    Hallo allemaal!
    Mijn naam is Romy en ik ben 23 jaar oud en woon in Noord-Holland.
    Sinds een tijd ben ik helemaal verliefd geworden op valkjes en pryyhura's en wil graag een koppel mannen pryyhura's en valkjes aanschaffen zodra ik klaar ben met de opleiding. Dus tips zijn altijd welkom!
    Leuk! Zijn alle 2 super leuke vogels. Wat wil je met de vogels gaan doen? wil je ze in de huiskamer
    los? wil je ze van alles leren?

    Comment


    • #3
      Ik wil ze in de woonkamer los laten ja
      En ze mogen wel wat leren, dat vind ik wel leuk en ik heb gehoord dat pryyhura's aardig wat kunnen leren, van valkjes weet ik het niet zo erg.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Carinaa Bekijk Berichten
        Ik wil ze in de woonkamer los laten ja
        En ze mogen wel wat leren, dat vind ik wel leuk en ik heb gehoord dat pryyhura's aardig wat kunnen leren, van valkjes weet ik het niet zo erg.

        Klopt, pyrrhura's zijn net clowntjes en je kan ze van alles leren. Van op en afstappen van je vinger tot rondjes draaien en als je ze roept dat ze naar je toevliegen. Het zijn ook vrij stille vogels en goed te houden in de woonkamer. Soms kunnen ze wel van zich laten horen, maar vergeleken met mijn zonparkiet was dat niets.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X