Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Even voorstellen

    Hallo allemaal!
    ik ben mika 28 jaartjes en heb altijd al een papegaai gewilt en nu is het zo ver afgelopen weekend ik samen met me meisje en stiefzoontje van 5 het gezin uitgebreid met een baby edelpapegaai van 7/8 weken (dit is onze eerste papegaai)
    het is een vrouwtje en ze heet baco!
    ze is nu al na een paar dagen helemaal gek op ons en wij zijn ook helemaal weg van haar!
    en omdat we het allemaal zo goed mogelijk willen doen was ik opzoek naar nog meer info en kwam dit forum tegen!
    Als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag!

    groetjes
    Mika,Kim,Delano en Baco

  • #2
    Welkom

    7/ 8 weken ? Dan zit hij dus nog aan de pap...

    Ik vraag me af waar je de vogel vandaan hebt en of je je wel goed hebt ingelezen,
    daar het al ruim anderhalf jaar verboden is om onzelfstandige vogels te verhandelen
    omdat ze op die leeftijd zelfs nog bij de ouders behoren te zitten.

    Verder hoop ik dat je antwoorden hier op het forum zult vinden, zodat je de juiste
    verzorging aan je vogel kunt bieden.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Welkom

      7/ 8 weken ? Dan zit hij dus nog aan de pap...

      Ik vraag me af waar je de vogel vandaan hebt en of je je wel goed hebt ingelezen,
      daar het al ruim anderhalf jaar verboden is om onzelfstandige vogels te verhandelen
      omdat ze op die leeftijd zelfs nog bij de ouders behoren te zitten.

      Verder hoop ik dat je antwoorden hier op het forum zult vinden, zodat je de juiste
      verzorging aan je vogel kunt bieden.
      Thx

      ja moet nog met de hand gevoerd worden eet wel al een beetje vast voer

      ik ben zoiets tijdens het zoeken van info niet tegen gekomen maar hoorde het hier op het forum dat het eigelijk verboden is. Terwijl we haar expres bij een echte winkel gekocht hebben zodat alles goed en volgens de regels zou gaan maar blijkbaar houden niet alle winkels zich er aan.

      Maar bedankt voor de info!

      groetjes

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X