Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Hallo :-)

    Ik heb een rose kaketoe, 12 jaar oud, en een jonge valkparkiet. Chanel, de kaketoe, heb ik sinds Juli, de vorige eigenaar was een oude vrouw die naar een bejaardehuis moeten, en ik heb Chanel overgenomen. Hij was helaas (denk ik) de laatste tijd bij de vrouw niet goed verzorgd, en ik ben bezig met hem weer in goede staat bringen. Het gaat voruit - en hij is een schatje, heel lief en rustig, praat veel - Als hij weer 100% gezond is, hoop ik volgende jaar een jonge vrouwtje te kopen. Advies waar te kopen - of waar NIET - is welcom. Excuses voor foutjes in de taal - ik ben Noors (man, 45 jaar oud), maar woon sinds enige jaren in Amsterdam.
    Terje
    Chanel & Puppy
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Welkom en die taalfouten vallen nogal mee.
    Goede adressen voor vogels zijn Dieca lorrenco en hareco.
    Zeker niet doen 4 animals Dennis Mink en zo zijn er nog veel meer.
    Minni Micky Kimo

    Comment


    • #3
      Even een vraag waarom als hij weer gezond is een jong vrouwtje kopen. Ik lees dat de man 12 jaar is?

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
        Even een vraag waarom als hij weer gezond is een jong vrouwtje kopen. Ik lees dat de man 12 jaar is?
        Ik denk dat het beter for hem is niet te alleen zijn als ik at het werk ben - ik werk 4 dagen per week en heb geen andere familieleden. Hij is nog een beetje geplukt vanaf zijn vorige situatie, het is beter geworden (bij mij nieuwe grotere kooi, buiten de kooi speelplaats, meer speltuig, beter voeding, en UV licht) - maar het kan nog beter. En ik wil graag zelfs een tweede hebben, niet allen als gezelschap for hem. Moet niet per se een jonge vrouwtje zijn, maar ik geloof dat de chance is beter dat hij de nieuwe accepteren als het so is. Ik heb geen kweekplannen, dat is niet handig in mijn huis.

        Comment


        • #5
          Hoi Terje

          Welkom en veel plezier hier gewenst !
          Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

          Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
          Bedankt voor onze mooie Jaren


          Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

          http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

          http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

          Comment


          • #6
            Hallo Terje, welkom bij ons. Een mooi beestje hoor en leuk dat je ook een valkparkiet hebt. Heb ik ook gehad, heerlijke vrolijke beestjes.
            Koko en Duckie

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X