Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeiemiddag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goeiemiddag

Ik ben Karin woon met man en kids in Zeeland.
    We hebben 2 Cane Corso`s, 2 Shetlanders en 2 Roseicolli`s die op dit moment een nestje hebben,van 6 eitjes waarvan er al 1 uit is gekomen..
    Ik hoop veel te kunnen lezen op dit forum, o,ja en in de toekomst krijgen we een grijze roodstaart van een oud oom en oud tante.
    (heb ik de mensen beloofd voor als ze er zelf niet meer voor kunnen zorgen)

welkom
    jullie houden van stevig,corso,shetlander
    leuk he die kleine kippies
    een grijze is ook heel leuk,hoop dat je daar in de toekomst nog veel plezier van mag hebben

Comment

He welkom op t forum
      sigpic

Comment

Welkom
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Dank jullie wel :-) en ja we houden wel van stevig idd :-p

inmiddels zijn er 3 jongen en nog 1 bevrucht ei te gaan. 2 eitjes zijn onbevrucht.

Comment

welkom en leuk hoor al die dieren en stevig?? die roseicolli's zijn toch klein?

Jullie krijgen in de toekomst een grijze roodstaart als je oom en tante er zelf niet meer voor kunnen zorgen. Is er al sprake van een termijn?
            Ik zou zo zeggen begin alvast te lezen over het gedrag en leven van een grijze. Er zijn heel veel goeie boeken oa gek van mijn vogel van Bonny Talsma, echt een aanrader.

Comment

Hoi Riab,
              hihi ja roseicolis zijn idd klein.. alhoewel de man wel een forse is :-)

Op welk termijn we de grijze krijgen weet ik niet, ligt helemaal aan mijn tante dr gezondheid , ze is jaar of 80 maar doet alles voor haar grijsje, en zolang ze er voor kan zorgen blijft ze dat echt doen, ze zijn vreselijk aan elkaar gehecht!!
              Dus ik hoop dat ze nog lang van elkaar mogen genieten ;-)

En daarom ben ik ook blij dat ik dit forum heb gevonden, ben mezelf ook al helemaal aan het voorbereiden hoor..

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X