Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen bibi en ik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Even voorstellen bibi en ik

    Hoi allemaal
    Ik ben hier nieuw dus dacht wel leuk om mezelf en me rose kakatoe voortestellen
    Ik ben Kim 33 jaar moeder van 3 kinderen van 8,7,3 ik heb een Jack russel van 13 jaar oud
    Ik heb en super man ! genaamd jos ook 33 en samen runnen wij dit gezin
    Wij hebben sinds 2 weken een rose kakatoe gekocht van nu 13 weken oud
    wij zijn van die mensen die uit het niks hebben besloten een vogel te kopen zonder voor te lezen en informeren wat velen wat ik wel is lees zal irriteren omdat er veel meer bij komt kijken als dat de meeste denken
    nou kan ik je zeggen dat bibi zo heet ze echt een vereiking van ons gezin is we zijn allemaal verlieft op der geworden en der helemaal weg van !! We zijn ons sinds dat we der hebben goed aan het inlezen en worden alleen maar anthousaster ook laat ik me oudste kinderen alles lezen over hoe om te gaan met bibi en de lichaamstaal leren dit gaat super goed ze vinden het geweldig dus begrijpen het ook goed en hebben respect voor bibi
    we houden nu al veel van bibi en zullen der alles aan doen om der gelukkig te maken en een goede opvoeding geven ik werk niet zorg fulltime voor me kids en daar hoort bibi nu bij dus heb veel tijd voor der
    ongelofelijk hoe snel ze leert ze is er nu 2 weken kwam als een baby bij ons en zien der nu al zo snel volwassen worden ze kan op en afstappen en een pootje geven ( zo schattig )

    mischien tot schrijfs Gr. Kim

  • #2
    leuk dat je er bent!

    Welkom en veel plezier met jullie nieuwe kind!

    Gr. Marcel
    Denzo Chica

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Xcodd Bekijk Berichten
      leuk dat je er bent!

      Welkom en veel plezier met jullie nieuwe kind!

      Gr. Marcel

      Dankjewel
      Gr KimKim

      Comment


      • #4
        Hoi...welkom! !
        Roze kakatoe..mooie vogels..

        Groeten Willemien
        sigpic

        Comment


        • #5
          Welkom en succes met het opvoeden van Bibi
          Minni Micky Kimo

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
            Hoi...welkom! !
            Roze kakatoe..mooie vogels..

            Groeten Willemien
            Hoi
            dankjewel , ben der echt verliefd op
            vind jou grijze roodstaart ook erg leuk , die hadden we eerst een weekje maar die heeft me man 3 x gebeten en derde x echt hard ! Hij was ook al wat ouder en had waarschijnlijk geen vertrouwen meer in de mens vond het vreselijk om hem weer terug te brengen en weet dat het wel weer af te leren is maar voelde voor mij niet goed niet wetende wat hij misschien allemaal al heeft meegemaakt ik wilde echt liever een baby van jongs af aan de rede dat ik voor een rose kakatoe heb gekozen heeft ook te maken met dat ze sociaal zijn naar meerdere mensen en een grijze toch vaak een baas vind mits misschien de juistevkennis en opvoeding wie weet ooit nog is maar danken baby
            nu was het voor mij en me gezin liefde op h eerste gezicht met bibi
            we hadden er vorige week bijna een baby blauw gele ara bij gekocht daar zijn me man en ik helemaal gek van ,maar daar wil ik toch meer over informeren
            gr KimKim

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ellen68 Bekijk Berichten
              Welkom en succes met het opvoeden van Bibi
              Hoi Ellen
              dankjewel voor je reactie
              gezellig hier te zijn
              Gr KimmyKimmy

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X