Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijna nieuwe ouders!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • bijna nieuwe ouders!!!!

    Hallo allemaal,

    Ik ben Marie-louise uit den haag , ik ben getrouwd met Dennis ( nee niet van de winkel) en we hebben 2 kinderen van 16 en 11 jaar.
    Vorige week woensdag zijn we na lang inlezen en fora volgen naar hareco gegaan voor een gesprekje en wanneer er een baby vrij zou zijn. We hebben daar een leuk gesprek gehad met Dominic wat goed aanvoelde en tot onze verbazing was er nog 1 grijsje van 13 weken . Eigenlijk totaal onverwacht, maar dit meneertje gaan we dus woensdag as. ophalen .
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het allemaal heel spannend vindt maar de dagen duren erg lang nu
    Jullie zullen me dus voortaan vaker hier op het forum tegenkomen .

    Groetjes Marie-Louise
    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

  • #2
    Hoi Marie-Louise,

    Gefeleciteerd met jullie Grijsje!!!! Ik heb ze twee weken geleden mogen bewonderen, toen ik voor mijn Cobus pellets en een tafelstandaard ging halen bij Hareco. Ze waren toen nog met z'n drietjes. Wat een lieverds! Daar wordt je toch op slag verliefd op, hè?! Hebben jullie al een naam bedacht?
    Nou, ik ga je zeker volgen hier op het forum, hoor! Welkom!!!

    Groetjes,
    Suus en een high-five van Cobus

    Click image for larger version

Name:	High Five.jpg
Views:	2
Size:	39,4 KB
ID:	213006
    Groetjes,
    Suus

    Cobus & Daisy

    Comment


    • #3
      hi welkom hier, en ja wachten kan soms lang duren, maar wel superleuk.

      Comment


      • #4
        Welkom

        nog twee nachtjes slapen,en dan......
        Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

        Annemoon
        en Magnum

        Comment


        • #5
          Hoi leuk dat jullie bij ons vandaan een grijze roodstaartje aanschaffen.
          Het is een prachtig mannetje!
          Leuk dat het gesprek met Dominick goed is verlopen. Het was de eerste papegaai die hij verkocht, maar hij kijkt al twee jaar over mijn schouders mee en doet hier veel van de verzorging. Ik ben heel blij met hem. Mochten er toch nog vragen zijn mag je me ook altijd bellen of whats appen, etc. Vraag hier woensdag maar even naar mijn mobiele nummer.

          Veel plezier alvast met de nieuwe huisgenoot en wellicht tot ziens!

          Groet,

          Dirk-Jan
          Hareco dier en vriend

          Comment


          • #6
            Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbereiding! Ben heel benieuwd naar jullie grijsje.

            Comment


            • #7
              nog 2 nachtjes ja, maar wel hele lange hoor

              @ dirk-jan ik wilde vandaag eigenlijk even bellen om te vragen hoe het met mijn kleine Uli is, maar was te druk op het werk. Wees maar zuinig op dominic want goede en lieve krachten zijn weinig te vinden.
              Ik zal woensdag je nummer wel even vragen. Enne pas nog even goed op mijn ventje voor 2 daagjes.

              groetjes marie-Louise
              Groetjes Marie-Louise en Kippie.

              Comment


              • #8
                Ja het gaat super met hem hoor!
                Met Do ben ik zeker heel blij. een gouwe ventje!
                Leuk dat hij jullie goed geholpen heeft, en ik was ook trots op hem.
                Ik weet nog de eerste papegaai die ik verkocht. Dat wil je zo goed doen, dus kost best wat energie.

                Tot ziens,

                Dirk-Jan

                Comment


                • #9
                  Vanmorgen bij Dominick van Hareco onze Uli opgehaald.
                  De reis naar huis is goed verlopen. Ik had hem onderweg nog wat gekriebeld op zijn kopje en nekkie.
                  Iets later ging hij voer opgeven. Hij ging heel raar met zijn koppie doen(leek op dansen) en toen kwamen er wat pitjes omhoog.
                  Zou een vogel wagenziek kunnen zijn???

                  Nu zit Uli prinsheerlijk in zijn kooi, merk dat hij ook wel moe is.
                  Hij zit lekker zijn veertjes goed te doen en geniet wel een beetje van de aandacht.
                  Hahaha toen de hond bij hem kwam kijken ging zijn bekkie ver open en kwam er een soort gebrul uit.
                  De hond is er dus gelijk klaar mee en is lekker in de tuin gaan liggen.

                  Ik laat hem vandaag nog lekker in de kooi om te wennen.

                  Groetjes Marie-Louise en Uli
                  Groetjes Marie-Louise en Kippie.

                  Comment


                  • #10
                    Wat leuk, veel plezier en succes met hem!! Misschien dat dat 'overgeven' door de stress kwam?

                    Comment

                    Ads onder in topics

                    Collapse
                    Working...
                    X