Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • ff voorstellen!!!

    Hallo allemaal,
    Mijn naam is ko, ik ben een grijsje van 7 jaar. sins vandaag ben ik in huis bij de Dobbelaartjes. ik vond het helemaal niet lollig toen ze binnen kwamen, ik maakte me boos maar die vrouw was niet bang van me. ik zag ook van die kleine mensjes, die lieten me schrikken, maar ik herstelde mezelf wel. ze zeiden lieve woordjes tegen me. tot me verbazing werd de kooi af gekroken en kreeg kranten rond de kooi. plots stond ik in de auto, en ging met die vreemde mensen mee, in de auto wat stressen en ik fluite wat. we gingen rijden en vond het best leuk. ineens stond de auto stil!!!! ze ginegn eruit en mijn kooi werd terug in elkaar gezet.ik kom in de woonkamer en zag nog 3 andere vogels zitten. dit vind ik leuk!! ik begon te praten en te fluiten en begon wat voedsel op te gooien. bij deze mensen gaat het vast nog leuker worden denk ik. vrouwtje zet er ook nog fot's op zo kunnen jullie zien hoe knap ik ben
    de groeten van ko
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by Diana DJ; 04-08-07, 15:27.
    Diana DJ sigpic

  • #2
    Hallo Diana,

    het ziet er een lieverd uit , proficiat hoor , en veel plezier en sucses er mee
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

    Luna , Zazou Yara Charlie

    en Christel

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Diana DJ Bekijk Berichten
      Hallo allemaal,
      Mijn naam is ko, ik ben een grijsje van 7 jaar. sins vandaag ben ik in huis bij de Dobbelaartjes. ik vond het helemaal niet lollig toen ze binnen kwamen, ik maakte me boos maar die vrouw was niet bang van me. ik zag ook van die kleine mensjes, die lieten me schrikken, maar ik herstelde mezelf wel. ze zeiden lieve woordjes tegen me. tot me verbazing werd de kooi af gekroken en kreeg kranten rond de kooi. plots stond ik in de auto, en ging met die vreemde mensen mee, in de auto wat stressen en ik fluite wat. we gingen rijden en vond het best leuk. ineens stond de auto stil!!!! ze ginegn eruit en mijn kooi werd terug in elkaar gezet.ik kom in de woonkamer en zag nog 3 andere vogels zitten. dit vind ik leuk!! ik begon te praten en te fluiten en begon wat voedsel op te gooien. bij deze mensen gaat het vast nog leuker worden denk ik. vrouwtje zet er ook nog fot's op zo kunnen jullie zien hoe knap ik ben
      de groeten van ko
      Van harte gefeliciteerd ... jullie Dobbelaartjes boffen maar.
      Het is een heel knappe gaai... en als jullie leif voor hem zijn zal hij jullie belonen met zijn fratsen, grappen grollen, vrolijk gefluit en zo nu en dan ook nog een scherpe opmerking.

      Geniet ervan!!!

      Groetjes,

      Frans
      fkbmac www.koppiekrauw.com

      Comment


      • #4
        Gefeliciteerd !!! ik hoop dat jullie nieuwe mooie ko snel went bij jullie thuis en dat jullie er super blij mee zijn en blijven natuurlijk !!!

        Groetjes erika
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

        Comment


        • #5
          Hallo gefeliciteerd met jullie gevleugelde vriendje ik hoop dat jullie veel plezier aan elkaar gaan geven maar dat zal vast wel.Groetjes Gerda coco en pino

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X