Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kobe ons nieuwe eerste grijze roodstaart papegaai baby 5a 6 weken oud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kobe ons nieuwe eerste grijze roodstaart papegaai baby 5a 6 weken oud

    hellow ik ben een grijze roodstaart papegaai van ongeveer 5 a 6 weken oud maar men baasjes weten niet meer wat ze me moeten geven want ze zeggen dat zonnebloempitten gepelde te vetig zijn en ik kan noch niet zelfstandig eten hoe los ik dat op en hoe kan ik leren om zelfstandig te eten en wat moeten men baasjes me geven zoals die pap hoeveel keer en wat van droogvoer is pellets ook goed ????

    vanaf welke leeftijd mag ik proberen in men mooie kooi ? en los ik het op als ik schreeuw als ik gedaan heb met eten wat betekent dat ????

    graag hulp ?
    groetjes kobe de papegaai

  • #2
    Is dit een ziek geintje ofzo?
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

    Comment


    • #3
      Vogel kopen en daarna pas informatie opzoeken.

      Comment


      • #4
        Hallo Kobe,


        Ik heb 1 advies voor je,

        zoek zo snel mogelijk een baasje die wel weet waar die mee bezig is,anders kon het wel eens slecht aflopen met je.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

        Comment


        • #5
          Ongelooflijk dit. Echt schandalig hoe er met dieren wordt omgegaan. Het is gvd geen wasmachine die je aanschaft!!

          Beste Kobe,

          Hopelijk verdiept je baasje zich in het opgroeien van jou. Want je hebt nog dagelijks je pap nodig en je baasje dient zich te verdiepen in het zelfstandig maken van je, waar je nu nog niet aan toe bent. Hopelijk leest je baasje zich goed in op dit forum; er is zat informatie te vinden hierover.
          Ik wens je enorm veel sterkte Kobe.
          Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
            Ongelooflijk dit. Echt schandalig hoe er met dieren wordt omgegaan. Het is gvd geen wasmachine die je aanschaft!!

            Beste Kobe,

            Hopelijk verdiept je baasje zich in het opgroeien van jou. Want je hebt nog dagelijks je pap nodig en je baasje dient zich te verdiepen in het zelfstandig maken van je, waar je nu nog niet aan toe bent. Hopelijk leest je baasje zich goed in op dit forum; er is zat informatie te vinden hierover.
            Ik wens je enorm veel sterkte Kobe.

            Helemaal mee eens, gewoon schandalig dit
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

            Ken je papegaai

            sigpic

            Comment


            • #7
              dag

              Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
              Ongelooflijk dit. Echt schandalig hoe er met dieren wordt omgegaan. Het is gvd geen wasmachine die je aanschaft!!

              Beste Kobe,

              Hopelijk verdiept je baasje zich in het opgroeien van jou. Want je hebt nog dagelijks je pap nodig en je baasje dient zich te verdiepen in het zelfstandig maken van je, waar je nu nog niet aan toe bent. Hopelijk leest je baasje zich goed in op dit forum; er is zat informatie te vinden hierover.
              Ik wens je enorm veel sterkte Kobe.


              hij krijgt altijd zijn pap en zijn aandacht dus ik wou gewoon advies meer ni of mag dat niet ????

              Comment


              • #8
                kobe

                ten eerste kobe krijgt zen pap elke dag zoals het moet maar als ge noch geen advies moogt vragen waar gaan we dan naar toe !!!
                dat op internet staat zoveel verschillent en we vroegen gewoon info over die pitten en pellets ! maar goed ons grijze roodstaart papegaai is gezond en wel en krijgt alle aandacht en voeding !!!!!!!!! we gaan geen vogel in huis nemen als we er ni van zouden houden en kobe verwaarlozen zal nooit gebeuren !!! we wouden gewoon het zekerheid bij zekerheid !!!! een wasmachine is het zeker Niet !!!!!

                Comment


                • #9
                  advies kun je hier krijgen en volgens mij heb je die ook gehad.
                  Luister naar Henk en Astrid74.

                  Je hebt een baby papegaai in huis die heel veel extra zorg nodig heeft. Kwekers van deze papegaaien zijn hierin ervaren en vertellen ons, onervaren mensen, hoe ontzettend riskant het is om een baby papegaai groot te brengen. Pas met een maand of 3 beginnen grijsjes zelfstandig te worden, dus heb je nog een hoop risico's te lopen.

                  Ik hoop echt dat het goed gaat komen met Kobe, je hebt de kweker hier wel bij nodig.
                  Het kan natuurlijk zijn dat de gene die jou deze vogel verkocht ook geen ervaring heeft en zich er daarom van af heeft gemaakt en jou de risico's laat lopen.

                  groetjes
                  Ria

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X