Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoi hoi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hoi hoi

    hallo,
    ik ben gunther en ben sinds een week in het bezit van een blauw gele ara.
    krokro is een 4 jaar oude man

    na veel opzoekingswerk en de bouw van een voliere, hebben we een vogel overgenomen van mensen die er niet meer voor konden zorgen.

    zelf ben ik student dierenzorg en 22 jaar.

    grts

  • #2
    Heel veel plezier met je ara! Het zijn machtige vogels!

    Heb je een buitenvoliere gemaakt of binnen?
    Diesel en Balou


    x Harley en Izzy

    Comment


    • #3
      het is een buitenvoliere.

      ik weet niet als er hier ook mensen zijn die hun vogels houden in een buiten voliere, maar is het noodzakelijk dat de vogels snachts binnen zitten?

      want ik probeer dit al enkele avonden te doen, maar hij strubbelt regelmatig tegen.

      grts

      Comment


      • #4
        Wij hebben onze ara's s nachts binnen. Ze kunnen wel buiten blijven maar dan moet je wel iets van een broedblok hebben. Nu is het niet koud, maar als het kouder wordt is dat wel nodig. Ik vind het geen fijn idee dat ze buiten zijn als het heel koud is.
        Misschien een idee om een walnootje of iets anders lekkers te geven zodra hij binnen is.


        Komt er nog een tweede ara bij?
        Diesel en Balou


        x Harley en Izzy

        Comment


        • #5
          in de toekomst zou ik wel een tweede ara erbij willen.
          gaan ze in de winter niet sneller van zelf binnen komen waar het warmer is?

          Comment


          • #6
            IS het binnenverblijf aan de buitenvoliere gekoppelt?
            Diesel en Balou


            x Harley en Izzy

            Comment


            • #7
              ja, dat is gekoppeld aan elkaar. met een gat van 30* 50 cm, maar hij gaat naar binnen om te eten, maar 's avonds wilt ie niet binnen slapen. zou het kunnen liggen aan de temp?

              Comment


              • #8
                Als het daar heel warm nu is misschien wel.....
                Anders s avonds nig wat lekkers in zijn balje dan dat hij binnen komt dan afsluiten zodat hij niet meer naar buiten kan....
                Diesel en Balou


                x Harley en Izzy

                Comment


                • #9
                  Oh en heb je binnen leuke speeltjes hangen war hij mee kan spelen?
                  Diesel en Balou


                  x Harley en Izzy

                  Comment


                  • #10
                    ja, hij heeft speeltjes ed,
                    ik denk dat het kwestie is van de vogel gewoon te maken dat ie binnen moet slapen.

                    Comment


                    • #11
                      Ja daar lijkt het wel op! Kan nooit kwaad iig om hem wat lekkers te geven als hij binnen is.... Dat weten ze snel genoeg :-). Hier krijgen ze altijd een walnoot als ze weer binnen zijn.
                      Diesel en Balou


                      x Harley en Izzy

                      Comment


                      • #12
                        Hier krijgen ze 2 keer per dag een hoofdmaaltijd, ik zorg dus dat ze 's avonds trek hebben in wat. Zodra ik dus naar binnen ga om te voeren dan komen ze met me mee naar binnen. Zijn ze gelijk binnen voor de nacht.
                        Hier doet met een walnoot naar binnen lopen ook altijd wonderen
                        Chester en Samba
                        Yoda en Navy

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse
                        Working...
                        X