Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedendag allemaal.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goedendag allemaal.

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen en vertellen waarom ik me hier heb aangemeld.

Ik ben 38 en heb een leuk gezin met man en kinderen. We hebben 2 hondjes en 2 poezen en o ja ook nog wat vissen.

Toen ik nog thuis woonde heb ik wat parkietjes en daarna 2 agaponisen (dwerg papegaaitjes) gehad. Deze waren best heel tam en was daar altijd heel trots op. Toen ik op mezelf ben gaan wonen heb ik nog een tijdje een valk-parkiet gehad. Deze sprak niet maar imiteerde de piep van de magnetron heel erg goed tot conflicten toe. :-) (wist niet dat mijn gevederde vriendje dit geluid maakte. En dus kreeg mijn ex de schuld van het niet uitzetten van de magnetron...........

Nu de kinderen wat groter worden gaat het toch weer kriebelen en na wat overleg hebben we besloten dat we er heel graag een papegaai bij willen hebben als gezinsuitbreiding. Kom ik ook op mijn andwoord waarom ik me heb aangemeld. Ik wil heel graag wat meer info en wat beter dat je aanmelden bij een forum voor/over papegaaien.

Wil iemand meer weten vraag gerust......

Lieve groetjes Ruth.
    Last edited by Chimax; 02-05-12, 12:40.

Welkom Chimax,

Maar wat voor soort papegaai zoek je?
    He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

Comment

Welkom op ons forum !!!

Er is al heel erg veel informatie over papegaaien te vinden, hiervoor kun je de zoekfunctie gebruiken. Natuurlijk kun je ook gerust al je vragen stellen en doet iedereen zijn best deze zo goed mogelijk te beantwoorden !

Groetjes
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

Comment

Wat voor een papegaai zoek ik ?? We (de kids) vinden een roodstaart erg leuk. vriendinnetje van een van de kinderen heeft er 2, Maar geloof dat mn man een Blauwvleugel ara erg mooi vind. En ik ben helemaal weg van kuifjes dat zou dus een kaketoe zijn ..... Een dilemma dus??

Ik ben nog op zoek wat het beste bij ons past kwa karakter ..... ik heb geduld. Hoeft gelukkig niet volgende week. nu ja......

Comment

Hallo welkom,dat wordt een moeilijke keuze....
          Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
          en Magnum

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X