Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe Bonte Boertje Elvis!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn nieuwe Bonte Boertje Elvis!!

    Na een lange zoektocht heb ik eindelijk mijn vogel. Ik wilde zelf altijd graag een dwergara maar kon me vriendin niet zover krijgen.
    Daarna viel mijn interesse op een Jardine gg...maar kon al een tijd geen geschikte vogel vinden.
    Toen ben ik van het weekend is gaan kijken bij een BB van 4 jaar, ik (en me vriendin ook) was eigenlijk gelijk verkocht en heb hem met kooi en al meegenomen.
    Het is echt een hele lieve tamme vogel, ik en iedereen eigenlijk, kan alles met hem doen, hij geeft kusjes, maakt 'je tanden schoon', kan hem zelfs onder ze vleugels aaien, kan echt alles met hem doen.
    Hij heeft niemand nog gebeten, zelfs geen poging gedaan.
    We zijn er echt heel blij mee, zal nog wel wat andere fotoos plaatsen...
    fotoos krijg ik er niet op met me telefoon...

  • #2
    Wat leuk! Gefeliciteerd en veel geluk samen

    Comment


    • #3
      Nieuwe Bonte Boer

      Hoi

      Wow wat leuk..
      Welkom op t forum, en veel plezier met deze nieuwe aanwinst..

      Groeten Willemien
      sigpic

      Comment


      • #4
        Tnx.

        Tis wel een aparte hoor, meneer hoeft geen enkel vers fruit, noten, wilgentakken, douche, hij slaapt ondersteboven maar er zit toch echt een snavel op lol.
        Hij eet nu alleen de zaden nog diecik meekreeg van de vorige eigenaar maar met de tijd zal dit wel goed komen denk ik.

        Ook wil ie nog wel eens een paringsdansje doen op me hand na wat aandacht dus dat ga ik hem maar ff afleren...

        Comment


        • #5
          Hoi Janus,

          Dus jullie hebben een bb
          En zeker fan van Elvis Presley?? haha
          Ja het zijn zeker leuke lieve vogels.
          Ik heb zelf vroeger ook 1 gehad.Ik heb daar veel plezier en liefde mee beleeft.

          Ik wens jullie het zelfde

          Groetjes (naam verwijderd)
          Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:03. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X