Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Even voorstellen

    Hallo allemaal,

    Ik ben Lenie en ik heb sinds 17 februari een grijze roodstaart van nu 14 weken ik ben dol op hem ik heb hem nu 3 weken in huis en naar mijn idee gaat het prima hij speelt goed zelfstandig begint nu ook fruit lekker te vinden vooral mandarijn en paprika en ik geef hem alleen ,s avonds nog een beetje brintapap
    is die nog steeds gek op nu heb ik een vraag als ik in het begin van de avond zijn pap klaar maak en Paco zit op zijn speelstandaard en hij hoort het opkloppen van zijn pap in de keuken vliegt hij richting keuken althans hij is gekortwiekt dus hij land nog weleens ergens anders vlak bij de keuken hij kan dat nog niet goed bepalen gezien zijn leeftijd nu is mijn vraag mag ik dat goed vinden of niet het is wel erg leuk dat hij reageert op dat kloppen van zijn pap maken en mijn laatste vraag is dat hij een hard geluid maakt van ongeveer ie ie ie sorry hiervoor maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen en dat maakt mij onzeker daar het mijn eerste gaai is volgens de kweker is dat zijn manier van communiceren met mij omdat hij nog niet kan praten en dat doet hij vrij voordurend als hij niet eet of speelt vooral als hij mij ziet of hoort praten, hoort dat inderdaad zo,
    graag jullie reactie en mijn dank alvast groetjes goosenlenie.

  • #2
    hallo lennie,
    welkom op de site , kijk eens bij www.koppiekrauw.com hier vind je héél veel informatie , en kom op de chat , daar kan je je vragen ook stellen ,iedereen zal je proberen te helpen . EEn gaai maakt wel lawaai ja , maar daar mag je niet op reageren ,want dan zullen ze dit blijven doen , als hij rustig is praat tegen hem en flodder met hem , speel met hem, en je zal zien hoe vlug hij het roepen of kressen afleert. ik wens je veel geluk en plezier met je gaai .
    tot op de chat misschien
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

    Luna , Zazou Yara Charlie

    en Christel

    Comment


    • #3
      Welkom

      Hallo GoosenLeny,

      Van harte welkom op dit forum.
      Al je vragen, meningen, ideeën over kromsnavels kan je hier kwijt op het forum.
      Er zijn altijd wel mensen die reageren en wellicht een antwoord weten.
      En wie weet kan jij ook anderen weer met iets helpen.

      Thema's als bijten, schreeuwen en voeding zijn op dit forum al uitgebreid behandels, kan je allemaal nalezen... maar schroom je niet nieuwe vragen te stellen.

      Veel plezier,

      Her forumteam,

      Frans
      fkbmac www.koppiekrauw.com

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X