Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog zonder, maar niet lang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nog zonder, maar niet lang

    Hallo allemaal,

    We staan op het punt een papegaai te kopen, een grijze roodstaart. We lezen ons suf op internet, en hebben een paar kwekers aangeschreven waarvan er toch opvallend veel niet terug reageren. Vreemd en dat zet bij mij vraagtekens. Buiten dat ik het niet beleefd vind, werkt het ook niet positief op mijn vertrouwen.

    Bezoek gebracht aan Hareco in Sliedrecht, die 14 !!! grijsjes heeft zitten. Ik vind winkels "mwah" maar het is een toffe zaak en lees goede dingen sinds de eigenaar is veranderd. We werden ook vriendelijk en geduldig geholpen. Alle papegaaien zijn getest op de bekende ziektes en daar zijn certificaten van enz enz....maar 895 euro voor een jonge grijze roodstaart? Is dat niet wat veel???

    We horen jullie graag!

    Rob, Peg, Emma, Thomas

  • #2
    Hallo,

    Het is wel wat aan de dure kant volgens mij. Je zou ook eens kunnen informeren bij Lorre & Co in Wijhe. Daar komen onze ara's vandaan. Volledig getest ook op KDS ( weet niet of ze daar ook op testen bij Hareco) en gaan pas weg als ze volledig zelfstandig zijn.
    Diesel en Balou


    x Harley en Izzy

    Comment


    • #3
      Wij hebben een jonkie liggen van een week oud , als je het geduld kan opbrengen misschien iets voor je?

      Mvg Frank

      Comment


      • #4
        Welkom op het forum en ik hoop dat je een goed adres kiest voor je papegaai.
        Er zijn veel slechte kwekers is mijn ervaring.
        En erg leuk dat je er een neemt.
        Liefs Trixie en

        Comment


        • #5
          Noa...

          Het is gelukt! Noa stond bij Hareco in de winkel en is een mooie grijze roodstaart dame van 17 weken. ondanks de andere aanwezige gaaien en het verlegen karakter van Noa kwam ze meteen naar ons toe. De mensen van Hareco zijn heel geduldig met de uitleg en afhandeling en dat beviel ons uitstekend. een keurige zaak.

          Ze waarschuwden voor het mogelijk terugtrekken en niet eten tijdens de wenperiode maar daar had Noa geen last van! Schuw was ze niet meer en ze is hier veel uit de kooi en fluit en maakt grappige geluiden. we zijn veel met haar bezig en de kinderen zijn niet bij haar weg te houden. nog nooit een kind huilend naar de MacDonalds zien gaan...

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X