Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Even voorstellen

    Hoi allemaal,

    Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mieke van Maren en woon in Goes, ik ben 18 jaartjes jong. mijn ouders hebben een grijze roodstaart papegaai en ik begon me er heel erg te interesseren vandaar dat ik op dit forum zit ik wil er nog heel veel van weten en ik geloof dat ik hier op het goede adres ben. verder heb ik zelf nog een dwerghamstertje 3 slangen en een kat.

    groetjes mieke:grijze:

  • #2
    Hoi Mieke,

    Welom op het forum!! Ik denk dat je er inderdaad een boel van op kan steken je kan ook altijd vragen stellen, die worden bijna altijd beantwoord.

    En zo kan je een boel leren van allerlei mensen die ook een grijsje hebben..

    Groetjes Debbie en Jigger

    Comment


    • #3
      Hoi Mieke,

      Welkom op het forum. Ik ben er ook nog maar sinds gisteren op.
      Mijn grijze heet Loki en is nu anderhalf. Mijn ouders hebben ook altijd een grijze gehad, Lorre, sinds ik me kan herinneren, ze hadden hem al in 1966.
      Ze hadden een dierenwinkel en iemand kwam hem brengen. Hij was toen een jaar oud en werd weggedaan omdat ie zo schreeuwde. Hij moest daar op de slaapkamer van de zoon zitten en werd geslagen met een krant.
      Dat is later gelukkig helemaal goed gekomen: hij sliep eronder (ipv een doek) en sloopte de krant de volgende morgen.

      Groet,
      Con en Loki :grijze:

      Comment


      • #4
        hallo welkom op het forum.
        veel lees en schrijf plezier.

        Comment


        • #5
          welkom hier
          leuk nog een zeeuw hier

          Comment


          • #6
            hoi hoi

            ik zit ni sinds 2 weken op dit forum ik weet nog steeds niet hoe ik een nieuwe discussie of vraag moet stellen????

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door pumalover Bekijk Berichten
              hoi hoi

              ik zit ni sinds 2 weken op dit forum ik weet nog steeds niet hoe ik een nieuwe discussie of vraag moet stellen????
              hoi.
              je gaat naar het forum waar je vraag onder valt. bv grijsjes gedrag.
              dan klik je op nieuw bericht. en de rest is het zelfde als een ractie geven.
              ik hoop dat het zo duidelijk is.

              Comment


              • #8
                welkom Mieke

                Oorspronkelijk geplaatst door Mieke Bekijk Berichten
                Hoi allemaal,

                Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mieke van Maren en woon in Goes, ik ben 18 jaartjes jong. mijn ouders hebben een grijze roodstaart papegaai en ik begon me er heel erg te interesseren vandaar dat ik op dit forum zit ik wil er nog heel veel van weten en ik geloof dat ik hier op het goede adres ben. verder heb ik zelf nog een dwerghamstertje 3 slangen en een kat.

                groetjes mieke:grijze:
                WELKOM MIEKE
                Veel plezier op dit forum.
                Heb je vragen of wil je ergens op reageren... leuk... we horen graag van je.

                Ook op de chat ben je van harte welkom..

                Tot horens..

                Frans



                fkbmac www.koppiekrauw.com

                Comment


                • #9
                  dank jullie wel allemaal. ik moet alleen nog een beetje uitzoeken hoe dit forum werkt.

                  groeten, Mieke

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X