Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CliniPets stelt zich voor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • CliniPets stelt zich voor

    Beste Lezers,

    Wij willen ons even voorstellen op deze leuke en leerzamen website.
    Wij (CliniPets) zijn vanaf 04-07-2011 actief bezig met onze tamme papegaaien om kinderen met een ziekte of handicap op te vrolijke en even hun zorgen en leed even te vergeten.
    Kinderen verdienen het om te spelen, leren en gewoon kind te zijn, we zijn al aardig bezig geweest (en met succes) de afgelopen weken en hopen hiermee zo zeker door te gaan.
    We zijn dit begonnen omdat ik eind vorig jaar mijn eigen zoontje heb verloren door kanker en hebben daarvoor altijd al een papegaai (Blauw-gele ara) gehad genaamt Bobo en daar heeft tot het einde mijn zoontje veel plezier aan gehad en op de momenten dat het zwaar was, was er altijd Bobo die voor veel leuke afleiding zorgde.

    Wij willen met onze papegaaien meer kinderen met een ziekte of handicap even hun zorgen laten vergeten en gewoon plezier te hebben met zulke fantastische dieren.
    Onze website is helaas nog niet af maar wordt aan gewerkt (www.clinipets.nl) en daar komen gelijk de foto's van onze eerste succes verhalen al op te staan en ook van onze vogels.
    We hebben op dit moment 3 vaste papegaaien:
    - Bobo (Blauw-gele ara man van 18 jaar)
    - Congo (Grijzeroodstaart pop van 5 jaar oud)
    - Flipper (Edelpapegaai man van bijna 3 jaar oud)

    Wij zijn nu opzoek naar meer tamme papegaaien die goed en leuk met kinderen zij, we zijn op het moment een groep van 5 vrijwilligers die aardig wat ervaring hebben alle in het houden van papegaaien en hoe ermee om gegaan moet worden.
    Heeft u een papegaai waar u niet meer voor kan zorgen, wilt u ons sponseren of wilt u zelf vrijwilliger worden? neem dan graag contact met ons op.

    Wij moeten het hebben dan donaties, subsidies, sponsoren en vrijwilligers en daarom hebben wij geen groot budget dus mocht u uw papegaai bij ons plaatsen kunnen wij helaas niet een groot bedrag ervoor betalen maar zullen wij zeker ons best doen voor een bijdrage.

    Wij hopen snel van u te horen.

    Met vriendelijke groetjes van het CliniPets Team
    Marjolein
    CliniPets

  • #2
    Welkom clinipets op dit mooie leerzame forum.
    En wat doen jullie goed werk zeg
    Helaas heb ik geen papegaai voor jullie.
    Maar zo te horen verdienen jullie wel lieve papegaaien.
    De mijne grijze roodstaart zit nog bij zijn moeder.
    Maar ga vooral door met wat jullie doen.
    De website staat helaas alleen nog maar reclame op.
    Hopelijk veranderd dat gauw
    Liefs Trixie en

    Comment


    • #3
      Bedankt voor de leuke reactie.
      We gaan zeker ermee door en worden al door heel het land gevraagd door ouders, dus dat is erg leuk.
      Zodra de website klaar is dan horen jullie het gelijk

      Comment


      • #4
        wat een super initiatief, geweldig helaas is mijn grijsje erg eenkennig naar anderen

        gr betina

        Comment


        • #5
          super

          Super goed doel zeg,
          Wil er graag aan meewerken.
          Momenteel heb ik een edelpapagaai die erg makkelijk is in omgang.
          Helaas zit Sonic niet mooi in zijn veren, hij plukt heel erg komt omdat ie 4 jaar lang in een schuur heeft opgesloten gezeten, tja leer dat plukken dan maar af .
          Maar als ik wat kan doen heel graag, heb veel tijd en zou jullie graag hlpen.
          Gr chiel

          Comment


          • #6
            Wat een mooi iniatief zeg! Mijn edelpopje houd alleen niet zo van full-time aandacht. Ze zit het liefst gewoon een beetje bij je en daarmee is 't goed. Binnenkort krijgen we nog wel een edelman erbij. Ik weet niet hoe hij zal zijn.

            gr. Chantal

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X