Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Weer een raadsel

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
910 Bekeken
 Nyna
(@Nyna)
Berichten: 8
Actief lid
Topic starter
 

Hallo hallo wie kan mij vertellen wat voor soort dit is? Hij is inmiddels op de grijze stukken nog grijzer en op de witte stukken nog witter.


 
Geplaatst : 14 april 2012 22:09
riab
 riab
(@riab)
Berichten: 1574
Beroemd lid
 

vertel eens iets meer over deze vogel? heb jij deze in huis?
het lijkt wel een grijze roodstaart kuiken zonder rode staart.
Hoe groot is ie, ken je ouders niet?
Of heb je deze foto ergens van internet?

ben benieuwd wat kwekers hiervan vinden


 
Geplaatst : 14 april 2012 22:57
robinschaft
(@robinschaft)
Berichten: 1724
Beroemd lid
 

Lijkt me gewoon een agapornis? (roseicollis)


http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

 
Geplaatst : 14 april 2012 23:10
 Nyna
(@Nyna)
Berichten: 8
Actief lid
Topic starter
 

Ik heb beide ouders dus het is echt een aga hoor 😉 de oudste twee van het nest zijn van die standaard kleurtjes de derde word violet net zoals vaders en dan dus deze.....
Dit is papa met de derde baby.

Dit is de oudste van nest, lijkt op moeders


 
Geplaatst : 14 april 2012 23:10
riab
 riab
(@riab)
Berichten: 1574
Beroemd lid
 

ik moet nog een hoop leren over papegaaien ontdek ik
Vind het wel een bijzondere kleur. Brengt me echt in verwarring (ken allen maar grijze roodstaarten)

Maar Robin je weet behoorlijk veel, gewoon een agapornis. hahahah


 
Geplaatst : 14 april 2012 23:17
robinschaft
(@robinschaft)
Berichten: 1724
Beroemd lid
 

riab;321195 wrote: ik moet nog een hoop leren over papegaaien ontdek ik
Vind het wel een bijzondere kleur. Brengt me echt in verwarring (ken allen maar grijze roodstaarten)

Maar Robin je weet behoorlijk veel, gewoon een agapornis. hahahah

Haha, het is altijd gokken met dat kleine spul, ging er maar vanuit dat het een aga was aangezien dit topic in het agapornis-gedeelte is :p0:


http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

 
Geplaatst : 15 april 2012 00:08
(@joselito)
Berichten: 1339
Beroemd lid
 

De ene lijkt me Dturq violet te zijn, een grijze dus een DDturqouise en de groene zal ofwel een DDgroen worden lijkt me.

Grtjs


 
Geplaatst : 15 april 2012 11:21
Deel:

Scroll naar boven