Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo hallo wie kan mij vertellen wat voor soort dit is? Hij is inmiddels op de grijze stukken nog grijzer en op de witte stukken nog witter.
vertel eens iets meer over deze vogel? heb jij deze in huis?
het lijkt wel een grijze roodstaart kuiken zonder rode staart.
Hoe groot is ie, ken je ouders niet?
Of heb je deze foto ergens van internet?
ben benieuwd wat kwekers hiervan vinden
Ik heb beide ouders dus het is echt een aga hoor 😉 de oudste twee van het nest zijn van die standaard kleurtjes de derde word violet net zoals vaders en dan dus deze.....
Dit is papa met de derde baby.
Dit is de oudste van nest, lijkt op moeders
ik moet nog een hoop leren over papegaaien ontdek ik
Vind het wel een bijzondere kleur. Brengt me echt in verwarring (ken allen maar grijze roodstaarten)
Maar Robin je weet behoorlijk veel, gewoon een agapornis. hahahah
riab;321195 wrote: ik moet nog een hoop leren over papegaaien ontdek ik
Vind het wel een bijzondere kleur. Brengt me echt in verwarring (ken allen maar grijze roodstaarten)Maar Robin je weet behoorlijk veel, gewoon een agapornis. hahahah
Haha, het is altijd gokken met dat kleine spul, ging er maar vanuit dat het een aga was aangezien dit topic in het agapornis-gedeelte is :p0:
De ene lijkt me Dturq violet te zijn, een grijze dus een DDturqouise en de groene zal ofwel een DDgroen worden lijkt me.
Grtjs
