Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

MoonStar's Dagboek

3 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
1,170 Bekeken
MoonStar
(@MoonStar)
Berichten: 119
Waardevol lid
Topic starter
 


Hallo welkom bij het dagboekje van MoonStar!
Het lieve kleine, ondeugende agapornis Roseicollis Mannetje !!.
Veel plezier met lezen !!

12-08-09

Hallo ik ben MoonStar.
En ik kom mij voorstellen!

Ik ben een mannetje en een Agapornis Roseicollis.
Mae Mae heeft mij gekocht op 12-08-09 in een dierenwinkel.
Namelijk Tom en Co.

Velen hebben het haar afgeraden. Maar alle diertjes waren echt heel erg gezond !! En ik dus ook !!.
De meneer die veel wist van vogeltjes en diertjes, stopte me eerst in de doos voor vervoer. En Mae Mae ging nog eventjes een kooiklimboom, stokjes, eten en speelgoed kopen.
Toen we thuis waren en ik nog in de doos zat,
was mijn baasje, Mae-Mae eventjes de nieuwe spulletjes een beetje aan het proper maken en in de kooi aan het zetten.
Toen ze klaar was, moest ze mij terug uit de doos doen.
Ik zag dat Mae-Mae dacht dat ik haar veel keer ging bijten terwijl ze dat deed. Maar ik was braaf, maar wild. En heb haar niet gebeten !!
En ze was super blij !!


Mannii R.I.P.

 
Geplaatst : 12 augustus 2009 15:20
MoonStar
(@MoonStar)
Berichten: 119
Waardevol lid
Topic starter
 

14-08-09

Hallo iedereen jaja !! Het was me een dag vandaag zeg !!
Op het begin van de dag was mijn baasje mijn bakje aan het vullen met pellets.
En waar waren al mijn zaadjes nu gebleven???

Ik had niets meer !!
Maar ik wil geen pellets, ik wil zaadjes !!
Dus vertikte ik het maar om pellets te eten.

Maar in de avond kwam mijn baasje met haar hele hand vol zaadjes in de kooi !!
Ik vertrouwde het eerst nog niet;. dus keek even naar haar hand.
Vol geduld zat ze te wachten. En lieve woordjes tegen me te praten !!

Toen vertrouwde ik het al een beetje. Maar nog niet volledig.
Dus at ik er van, maar ging nog niet op haar hand staan !!

Onee ! Wat als ze nu oppeens haar hand dicht klapt??
En dat ik er dan onder geplet zit??

Nene dat wou ik nog niet laten gebeuren !!
Maar na een paar minuten.
Voelde ik me tock al een beetje meer vertrouwd met mijn baasje.
En ging ik gewoon op haar handje zitten.


En zo is ze dan een paar keer in de avond terug gekomen.
En dit heb ik al gedaan op dag 3 !!
Super he???


Mannii R.I.P.

 
Geplaatst : 14 augustus 2009 19:22
MoonStar
(@MoonStar)
Berichten: 119
Waardevol lid
Topic starter
 

Hy is gestorven :'(:'(:'(


Mannii R.I.P.

 
Geplaatst : 16 augustus 2009 10:15
Deel:

Scroll naar boven