SNEL REAGEREN!!!!!!...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

SNEL REAGEREN!!!!!!!!!!!!

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,991 Bekeken
(@mikepanter)
Berichten: 5
Actief lid
Topic starter
 

MIJN DWERGPAPEGAAI GAAT BIJNA DOOD.
HIJ DOET HEEL AF EN TOE ZIJN OOGJES OPEN, ZOU IEMAND KUNNEN ZEGGEN WAT ER AAN DE HAND KAN ZIJN???????????


 
Geplaatst : 23 februari 2011 18:37
(@mikepanter)
Berichten: 5
Actief lid
Topic starter
 

MIJN MOEDER HEEFT HEM NU IN EEN WC-PAPIERTJE GEWIKKELD EN HOUDT ZIJN SNAVELTJE AF EN TOE ONDER DE KRAAN, DAN SLIKT HIJ EEN HEEL KLEIN BEETJE!


 
Geplaatst : 23 februari 2011 18:47
(@mikepanter)
Berichten: 5
Actief lid
Topic starter
 

HIJ DOET ALS EEN KIKKER......................


 
Geplaatst : 23 februari 2011 19:06
assie40
(@assie40)
Berichten: 260
Betrouwbaar lid
 

Waarom ga je niet naar een vogelarts,of bel ze tenminste


 
Geplaatst : 23 februari 2011 19:09
(@mikepanter)
Berichten: 5
Actief lid
Topic starter
 

Hij is al dood:(:(:(:(:(:(:(:(:(


 
Geplaatst : 23 februari 2011 19:14
jokesfokes
(@jokesfokes)
Berichten: 124
Waardevol lid
 

jammer van het vogeltje, maar wat ik niet snap is wat mensen ermee denken te bereiken, om als een speer naar een forum te vliegen met spoed..... en ziek.....
Terwijl ze beter direct een telefoon kunnen pakken en desnoods een dierenarts te bellen of nog beter een vogelarts.
Op forums kunnen we best met veel dingen helpen , maar artsen zijn we allemaal niet.
Dit is zo'n tijdverspilling 🙁


 
Geplaatst : 24 februari 2011 01:17
shivas
(@shivas)
Berichten: 1374
Beroemd lid
 

ja dit ben ik helemaal met je eens. vind het ook beetje vreemd.
vogel ziek, stap 1, aanmelden bij een vreemd forum, nieuw hier, stap 2 met grote letters op het forum paniek kreten. stap 3 advies negeren, of tegen spreken en stap 4 even later is het vogeltje dood. Ben je echt veel te laat met stappen ondernemen!!!! en neem je so wie so de verkeerde.

maar toch sterkte gewenst met het verlies


 
Geplaatst : 24 februari 2011 10:17
Azzitje
(@Azzitje)
Berichten: 167
Waardevol lid
 

Dit is nou al het 2e soort van dit berichten dat ik zie.... AUB bel als eerste een vogelarts....Verder ga ik er niet meer op in en denk ik dat het duidelijk is dat je niet eerst een forum raadpleegt maar iemand die er ook daadwerkelijk misschien wel iets aan kan doen.

Alsnog sterkte met het verlies... moet moeilijk zijn geweest.


Azzi, Robin, Sunny :agapornis-geel:en Birdie:roseicoll-Oranje:

 
Geplaatst : 24 februari 2011 23:05
Deel:

Scroll naar boven