Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
MIJN DWERGPAPEGAAI GAAT BIJNA DOOD.
HIJ DOET HEEL AF EN TOE ZIJN OOGJES OPEN, ZOU IEMAND KUNNEN ZEGGEN WAT ER AAN DE HAND KAN ZIJN???????????
MIJN MOEDER HEEFT HEM NU IN EEN WC-PAPIERTJE GEWIKKELD EN HOUDT ZIJN SNAVELTJE AF EN TOE ONDER DE KRAAN, DAN SLIKT HIJ EEN HEEL KLEIN BEETJE!
HIJ DOET ALS EEN KIKKER......................
Waarom ga je niet naar een vogelarts,of bel ze tenminste
Hij is al dood:(:(:(:(:(:(:(:(:(
jammer van het vogeltje, maar wat ik niet snap is wat mensen ermee denken te bereiken, om als een speer naar een forum te vliegen met spoed..... en ziek.....
Terwijl ze beter direct een telefoon kunnen pakken en desnoods een dierenarts te bellen of nog beter een vogelarts.
Op forums kunnen we best met veel dingen helpen , maar artsen zijn we allemaal niet.
Dit is zo'n tijdverspilling 🙁

ja dit ben ik helemaal met je eens. vind het ook beetje vreemd.
vogel ziek, stap 1, aanmelden bij een vreemd forum, nieuw hier, stap 2 met grote letters op het forum paniek kreten. stap 3 advies negeren, of tegen spreken en stap 4 even later is het vogeltje dood. Ben je echt veel te laat met stappen ondernemen!!!! en neem je so wie so de verkeerde.
maar toch sterkte gewenst met het verlies
Dit is nou al het 2e soort van dit berichten dat ik zie.... AUB bel als eerste een vogelarts....Verder ga ik er niet meer op in en denk ik dat het duidelijk is dat je niet eerst een forum raadpleegt maar iemand die er ook daadwerkelijk misschien wel iets aan kan doen.
Alsnog sterkte met het verlies... moet moeilijk zijn geweest.
Azzi, Robin, Sunny :agapornis-geel:en Birdie:roseicoll-Oranje:
