Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruppel papegaaien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ruppel papegaaien

Ik was al een hele tijd op zoek naar ruppel papegaaien.Toen kon ik een pop bemachtigen. Deze ook meteen gekocht. Nooit gekeken of mannen makkelijk te krijgen waren. Later bleek dat mannen van dit soort nog moeilijker te vinden zijn. Na lang zoeken en adverteren kreeg ik een mail van een kweker had een broedrijpe man voor me. Ik blij en ook meteen opgehaald. Ruzie tussen de 2 was het niet echt maar naar elkaar trekken deden ze ook niet.
    Na 2 weken overleed de pop. Wat bleek na onderzoek de pop had zich uitgehongerd. Meesten zeggen direkt de man heeft haar niet bij de voederbak gelaten. Nou dit was echt niet het geval want de pop was degene die de man opjaagde. De pop was al een slechte eter at alleen bovenste deel van het voederbakje leeg en graafde echt niet in het voer. Dus helaas opzoek naar een pop.bijna 3 maand later kreeg ik een pop aangeboden.Deze heb ik dan ook direkt gekocht.En nu klikt het super dus wie weet in de toekomst jongen.Maar we wachten rustig af. Verder heb ik ook nog een jong koppel ruppel gekocht van 2006.hier zal ik nog even wat langer geduld moeten hebben maar het gedrag van deze vogels is echt geweldig zeer speels. Foto hierboven is van me oude pop mis haar nog steeds ze was zeer mak en praate ook.ik denk dat ze meer gehecht was aan mensen dan aan andere vogels.

Groeten Dennis

wat een mooie vogel zeg.
    ik had ze nog nooit gezien.
    ik hoop voor je dat je jongen krijgt.
    succes er mee.

Comment

He dennis, jij ook hier

Wat naar dat je eerste pop dood is gegaan, maar wat fijn dat het nu zo goed gaat!

Veel succes met ze verder en hopen op een goede kweek

groetjes erika
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

Comment

Ruppel papegaai

Hallo,

Wat een prachtige vogel is dit. Kun je mij, of iemand anders, mij helpen aan zo'n koppel? Weet iemand een kweker hiervan?

Alvast bedankt.

Gonnie

Comment

Hoi,
          Voor wie meer wil weten over de Ruppels, neem eens een kijkje op de volgende site:
          www.poicephalusstamboek.org
          Je kunt hier allerlei info krijgen, ook over kwekers.
          Hetty
          De meeste mensen sparen geld:
          Ik spaar mooie momenten.

Comment

Ads onder in topics

Collapse
          Working...
          X