Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geen raad meer weten met lori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • geen raad meer weten met lori

    Help... wil kan mij helpen?

    Ik heb een lori sinds ander halve maand. Mijn vriend heeft Lucky gevonden, zoektocht naar eigenaar heeft niks opgeleverd. Uiteindelijk besloten het beestje te houden.
    Maar het probleem is dat dit beestje ontzettend eigenzinnig is.
    Wil alleen bij mij op de schouder, bijt als het hem niet aan staat en wil de kooi niet in. Het leek de goede kant op te gaan (wennen aan zijn nieuwe omgeving) echter is het gedrag weer terug gekomen. Nu bijt hij mij ook.
    Ik weet niet goed wat ik met dit vogeltje aan moet.

    Wie kan mij AUB helpen.

    Ik zit er aan te denken om Lucky weg te doen. Op deze manier is het vogeltje niet leuk, alles wat hem niet aanstaat laat hij weten door hard te bijten

  • #2
    Hallo,
    Misschien heb je wat aan onderstaand artikel?

    https://www.papegaaienforum.nl/showwi...vogel+die+bijt
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door arasevera Bekijk Berichten
      Hallo,
      Misschien heb je wat aan onderstaand artikel?

      https://www.papegaaienforum.nl/showwi...vogel+die+bijt

      Dank voor je reactie, maar dit doet Lucky allemaal. Hij bijt alleen wanneer hij uit de kooi is en ergens van schrikt (nogal vaak, van kleine dingen) en als hem iets niet aan staat. Het vreemde is dat ik gewoon kan stofzuigen maar een plastic zak opruimen betekend HAP. Hij kan heel lief zijn....
      Hij begint nu ook steeds meer te schreeuwen vanuit zijn kooi. Dit werkt wel heel erg op de zenuwen. De enige manier om hem stil te krijgen is door hem uit zijn kooi te halen. Maar ik ben niet van plan hem steeds zijn zin te geven.....

      Comment


      • #4
        was benieuwd hoe het nu gaat.
        is er verbetering ?

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X