Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kyra 14-7-2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kyra 14-7-2019

Hallo allen,

We waren niet heel actief meer op dit forum, maar een aantal van jullie kennen onze witkuif Kyra.
    Onze knuffel is afgelopen zondag enorm onverwacht en veel te jong (ruim 11 jaar) overleden.

We weten niet wat er exact gebeurd is, maar het is heel snel gegaan. Van ogenschijnlijk niets aan de hand naar overgeven, niet meer kunnen staan / het koppie overeind kunnen houden en uiteindelijk binnen een kwartier iets wat op een insult leek toen we de VA aan de lijn hadden... Uiteindelijk in onze armen overleden.

Het gemis is enorm, en wat een stilte in huis nu.

Groetjes,
    Remco & Marjon
    Groetjes Kyra & Marjon
    sigpic

Heel veel sterkte..

Je kan haar laten onderzoeken...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

wat een zeer vervelend nieuws en ja het zal zeer zeker een gemis zijn van die lieve vogel. Veel sterkte met verwerken.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
        Heel veel sterkte..

Je kan haar laten onderzoeken...
        Hallo Antonia,

We hebben er bewust voor gekozen om dit niet te doen, we hadden op dat moment ook geen andere vogels, waardoor er geen risico op eventuele besmetting van andere dieren aanwezig was.

Gr. Marjon en Remco
        Groetjes Kyra & Marjon
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
          wat een zeer vervelend nieuws en ja het zal zeer zeker een gemis zijn van die lieve vogel. Veel sterkte met verwerken.
          Dank voor je bericht Henk, het gemis is inderdaad groot. Ondanks de korte tijd er tussen zijn we vorige week toch weer voor een nieuwe kaketoe op pad gegaan en hebben een leuk geelkuifje gevonden. Nu maar hopen dat het net zo'n lieve vogel wordt / blijft als Kyra was.
          Groetjes Kyra & Marjon
          sigpic

Comment

of het mogelijk is om ooit nog zo'n lieve kaketoe als Kyra te vinden/hebben zal toekomst uitwijzen, Kyra blijft Kyra.
            wens jullie heel veel plezier met....... het geelkuifje.
            ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Nee, die kans is inderdaad niet groot, maar tot op heden bevalt het weer prima :-). Op zijn/haar manier zal Ryo prima in ons gezin passen en met de kids mee opgroeien.
              Groetjes Kyra & Marjon
              sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse
              Working...
              X