Hier een bericht achterlaten is wel het laatste wat ik voor ogen heb, had.. maar t is nu eenmaal niet anders onze grijze soepkip is niet meer ;-( Nadat hij of zij ;-) als een "erfenis" van oma (die geen dierenvriend was) ben je in ons leven gekomen, wat even oppassen was is ruim 22 jaar geworden. Mijn halve leven heb ik met je gedeeld. Jij was een van mijn mannen ;-) In begin moest je nix van me hebben maar door een schimmel in je neus moest ik wel en waren we tot elkaar 'veroordeeld' en hebben we veel geleerd. We hebben veel lol gehad; een van de weinige gaaien met vliegangst; je was al met al een bijzonder exemplaar die een speciale plek in ons hart heeft. Oke je was wat ouder dan dat wij altijd hebben gedacht zo'n 65 jaar, Je ging nog mee naar Oma; later bleek om haar nog een laatste keer goedendag te zeggen? Oke je was de laatste tijd wat rustiger misschien maar al met al geen signalen gezien dat er iets met je aan de hand was.. en toch lag je daar onderin je reiskooi toen we terugkwamen van een hapje eten. levenloos. alsof we een klap in ons gezicht kregen; levenloos. shit ik heb nog niet eerder zo'n bijzondere relatie gehad met een vogel notabene ;-) nooit gedacht toen ik je de eerste keer zag; was ik enkel onder de indruk van de grote van je snavel hihihi Ondertussen ben je begraven en zijn je spulletjes naar een leuke gaaiengek die er veel plezier van heeft; want een nieuwe .... die is er niet. Jij was uniek en we missen je ontzettend.. Ik weet niet of ik veel aanwezig zal zijn, soms vind ik het fijn om gaaiendingen te lezen en soms kan ik het beter even niet doen, het is nog vers en wennen doe mij een plezier en geef je gaai een extra kroel, aai of high five !! Je weet pas wat je mist als t heeel erg stil is...........................
X
-
och Wilma, wat een droevig bericht. Inderdaad, pas als het heel stil is, weet je wat je mist.
zo verdrietig om je soepkip lelevenloos te vinden, en zo totaal onverwacht.
Heel veel sterkte met de stilte...
Vele hier op dit forum weten wat dit is en natuurlijk, dit is niet met elkaar te vergelijken. De band die je met je gaai hebt is uniek.
Nogmaals, sterkte.
Ria
Comment
Comment