Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Palmnoten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Palmnoten

Hallo,

Nou heb ik voor onze grote vriend sjef een zak palmnoten gekocht aangezien ik gelezen had dat elke papegaai hier gek op zou zijn.
    Nadat hij ontzettend liep te klungelen en te zwaaien met die grote noot in z'n vuistje heb ik hem geholpen met het pellen en kraken en de 'vrucht 'eruit gehaald.Daarna hoorde je hem niet meer.Zo lekker vond ie het.

Ik vraag me af of ik elke dag zo'n noot kan geven of wordt ie dan te dik?

grtn Paul.

Oorspronkelijk geplaatst door Paul en Maaike Bekijk Berichten
    Hallo,

Nou heb ik voor onze grote vriend sjef een zak palmnoten gekocht aangezien ik gelezen had dat elke papegaai hier gek op zou zijn.
    Nadat hij ontzettend liep te klungelen en te zwaaien met die grote noot in z'n vuistje heb ik hem geholpen met het pellen en kraken en de 'vrucht 'eruit gehaald.Daarna hoorde je hem niet meer.Zo lekker vond ie het.

grtn Paul.

Ik zou je aanraden sowieso voorzichtig te zijn, noten en zaden bevatten veel vet, afhankelijk van hoeveel je vriendje beweegt zou elke dag een nootje geen kwaad kunnen, maar hou in de gaten dat je niet overvoerd! Net als bij mensen geld, een appel is een gezondere keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lincee Bekijk Berichten
      Ik zou je aanraden sowieso voorzichtig te zijn, noten en zaden bevatten veel vet, afhankelijk van hoeveel je vriendje beweegt zou elke dag een nootje geen kwaad kunnen, maar hou in de gaten dat je niet overvoerd! Net als bij mensen geld, een appel is een gezondere keuze

Bedankt voor de tip! Hou het denk ik maar bij 3 tot 4 keer in de week.dan is het ook meer een traktatie.

Comment

Ja precies, dan kun je ze er ook nog mee trainen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul en Maaike Bekijk Berichten
          Hallo,

grtn Paul.
          Paul, het vruchtvlees bevat vele goede voedingsstoffen. Zou deze niet weggooien. Je kan dit door het groente o fruit mengen.
          Zel geef ik de noot in zijn geheel en de pit wordt niet gegeten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X