Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maatje voor onze zonparkiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Maatje voor onze zonparkiet

Hallo,

Ik en mijn vriendin (die al 1.5 jaar thuis zit in de ziektewet) Zijn inmiddels al een tijdje heeeeel gelukkig met ons zonnetje Apollo.
    Alleen begint de tijd te komen dat mijn vriendin weer aan het werk kan. Met als gevolg dat Apollo langer alleen gaat zijn. Dus......

Zoeken we op termijn een maatje voor Apollo.
    Ik ben zelf enorm fan van Kaketoes. Op dit moment spreekt een Ducorps kaketoe me vooral aan.

Mijn vraag hebben jullie meerdere gevederde vrienden naast het zonnetje? Zo ja wat? En hoe gaat het samen ?

Thanks Vincent

Als kooimaatje zou ik niet gaan voor een kaketoe, maar iets van ongeveer hetzelfde formaat.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Zonparkieten kunnen terroristen zijn tegenover andere soorten zelfs vreemde zonparkieten zijn niet veilig. Hier heb ik er 1 die zelfs de blauw gele ara's aanvalt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aadje Bekijk Berichten
        Zonparkieten kunnen terroristen zijn tegenover andere soorten zelfs vreemde zonparkieten zijn niet veilig. Hier heb ik er 1 die zelfs de blauw gele ara's aanvalt.
        Hahaha, het kunnen felle zijn idd.
        Maar het best klikt het toch met eigen soort of andere aratinga.
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse
        Working...
        X