Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijs hyacinthara

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• prijs hyacinthara

kan iemand mij vertellen wat een hyacinthara kost, of ze te koop zijn in nederland en of ze goed kunnen leren praten.
    zijn ze goed tam te krijgen zodat ze niet gevaarlijk zijn, hoe moet je ze behandelen, moet je ze uit de buurt houden van kinderen en wennen ze gauw aan een nieuwe baasje en de omgeving en wat voor voedsel hebben ze nodig.
    ik zou dit graag allemaal willen weten.
    groetjes

hyacintara

De hyacint ara kost zo'n 10.000 euro per jong. Ik ben zelf van mening dat deze ara niet in de huiskamer thuis hoord. Ze zijn namelijk verschrikkelijk groot en het is een beschermde vogel waarmee vind ik gekweekt moet worden om de populatie in stand kan worden gehouden. Anders kennen we deze vogel alleen nog maar van plaatjes straks.
    Het zijn wel waanzinnig mooie vogels die volgens mij ook 1 van de liefste ara soort is
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

hyacint ara

Hoi!
      Is een hyacint ara groter als een grijze roodstaart of bijv. een blauw gele ara? Zo ja, waarmee is de grote ongeveer mee te vergelijken?
       Groetjes,Jan Jaap

Comment

Foto Tamme Hyacinth Ara

Fotograaf en eigenaar papegaai: Bob Glass
        Naam vogel: Blueberry
        Perch (vogelzit): Bruce Damer

Comment

hyacint

Nee de hyacintara is niet te vergelijken met een grijze roodstaard !!!!!!!!!!!!! een hyacintara is de grootste papegaai die er is. Deze is namelijk een meter lang !!! Dus veel te groot voor een huiskamer (mijn mening). Ook vind ik dat deze ara niet als tamme ara mag worden gehouden maar dat heb ik al eerder uitgelegd
          groetjes erika
          Chester en Samba
          Yoda en Navy

Comment

Tamme Hyacinth Ara

Hoi!
            Het lijkt mij eigenlijk best cool om zo'n papegaai te hebben, ik denk dat ik er wel ooit een zal nemen. Ik zal ook wel willen stimuleren om de vogels te fokken, en na 3-4 jaar als de vogel ouder word zal er ook zeker een partner komen.
            Groetjes,Jan Jaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk Berichten
              Hoi!
              Het lijkt mij eigenlijk best cool om zo'n papegaai te hebben, ik denk dat ik er wel ooit een zal nemen. Ik zal ook wel willen stimuleren om de vogels te fokken, en na 3-4 jaar als de vogel ouder word zal er ook zeker een partner komen.
              Groetjes,Jan Jaap
              Mijn raad wil ik hier toch effe kwijt hoor Jan,

Bezint eer je begint !!!!!!!!
              vind ook niet dat deze vogels thuishoren in een huiskamer, het is al moeilijk genoeg voor andere ara's
              en ben het met de stelling en raad eerder hier geplaats helemaal eens.
              groeten
              Dinnect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dinnect Bekijk Berichten
                Mijn raad wil ik hier toch effe kwijt hoor Jan,

Bezint eer je begint !!!!!!!!
                vind ook niet dat deze vogels thuishoren in een huiskamer, het is al moeilijk genoeg voor andere ara's
                en ben het met de stelling en raad eerder hier geplaats helemaal eens.
                groeten
                Dinnect
                Hoi!

Ik zal ook met de papegaai gaan trainen zodat de papegaai (later samen met parter) los buiten zal kunnen vliegen. Dat lijkt me echt super cool

Groetjes,
                Jan Jaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk Berichten
                  Hoi!

Ik zal ook met de papegaai gaan trainen zodat de papegaai (later samen met parter) los buiten zal kunnen vliegen. Dat lijkt me echt super cool

Groetjes,
                  Jan Jaap
                  TJa hierdoor wijk ik nog steeds niet van mijn punt. Een ara los in de natuur lijkt me ook niet ok? wat wil je dan bereiken, bijde ara's los laten vliegen zoals valkenieren bedoel je??? Dat is met 1 al heeeeel erg moeilijk laat staan 2.

Groetjes erika
                  Chester en Samba
                  Yoda en Navy

Comment

Hoi!

Je hebt de foto's op dit forum van losvliegende ara papegaaien waarschijnlijk wel gezien? Dit zijn tamme vogels die tijdens shows door het publiek vliegen!

Het is dus zeer goed mogelijk

Groetjes,
                    Jan Jaap

Comment

Comment

Ik zei niet dat het onmogelijk was ! maar alleen erg moeilijk !. Het krijgen van een hyacint ara zal ook niet meevallen, zeker niet voor deze doeleinden. reken er ook op dat je voor 2 ara;s 20.000 euro kwijt ben. Ik weet niet of ik die wel los durf te laten vliegen? stel dat ie kwijt raakt ????

groetjes erika
                        Chester en Samba
                        Yoda en Navy

Comment

Het lijkt me niet verstandig om een hyacintara als huiskamervogel te hebben.En hij staat zowie zo op de cites lijst van bedrijgde diersoorten dus ik denk dat je groote problemen gaat krijgen als je m als huiskamervogel wil houden en dat omdat je m alleen tof vind.[ik zou me toch maar wat meer gaan verdiepen in t welzijn van de vogels!!!]NIET GESCHIKT ALS HUISKAMER VOGEL

Comment

http://www3.nationalgeographic.com/a...inth-macaw.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=Bv9v1ogkqdU

http://www.youtube.com/watch?v=4hygJJGb138

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=nFxW5...related&search=

Comment

Ads onder in topics

Collapse
                              Working...
                              X