Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

broeden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • broeden

    Hallo iedereen,

    Wanneer zie je nou dat het popje echt aan het broeden is?

    Het 3e eitje is vandaag gelegd, maar ik vindt haar nog veel buiten het nestblok.

    Ze is ook nog steeds bezig met takjes naar binnen te brengen.

    Ze komt ook zelf eten, het mannetje voerde haar, toen ze nog geen eieren had, maar nu zie ik dat

    niet meer.

    Wel gaat hij af en toe bij haar in het nesthok, maar altijd maar heel kort.

    En s'nachts slaapt hij buiten, toen ze nog geen eieren had sliep hij ook in het nesthok.

    groetjes miranda

  • #2
    het is nog wel eens verschillend wanneer een pop echt gaat broeden, vaak als er een stuk of 4 eitjes liggen,
    is dit het eerste nestje?, zoja, dan kan het door onervarenheid ook nog wel eens later gebeuren.

    je vraag was al van een paar dagen geleden dus grote kans dat ze nu vaker op het nest zit en tot broeden is overgegaan, ik ben benieuwd
    verder kan je alleen afwachten hoe het verloopt, is niet een vast draaiboek voor zeg maar

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door shivas Bekijk Berichten
      het is nog wel eens verschillend wanneer een pop echt gaat broeden, vaak als er een stuk of 4 eitjes liggen,
      is dit het eerste nestje?, zoja, dan kan het door onervarenheid ook nog wel eens later gebeuren.

      je vraag was al van een paar dagen geleden dus grote kans dat ze nu vaker op het nest zit en tot broeden is overgegaan, ik ben benieuwd
      verder kan je alleen afwachten hoe het verloopt, is niet een vast draaiboek voor zeg maar
      Hoi hoi,

      Ja hoor ze heeft al 5 eitjes gelegd en idd wat meer in het hokje te vinden.
      Ben ook altijd zo ongeduldig hihihi, daarom iets te snel mijn vraag hier neer gezet.
      Ik had inmiddels ook in andere topics het antwoord kunnen lezen.

      Het is MIJN eerste nestje hahahah van mijn aga's is het de 2e keer, ze hebben al eens een nestje bij de vorige eigenaar gehad, vertelde ze mij.

      Dus het zal ook allemaal wel goed komen.

      Bedankt voor je reactie

      groetjes miranda

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X