Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kleur is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Welke kleur is dit?

    Ik denk D blauw, klopt dit? Heeft iemand anders fotos van blauwe, D blauw en DD blauw nigrigenis? Zodat ik kan vergelijken?

    alvast bedankt.
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Bijgevoegde Bestanden

    Comment


    • #3
      als je kijkt naar de blauwe vogels beginnen met de vogel links

      1=ddblauw
      2=dblauw ef violet
      3=dblauw ef violet
      4=df violet
      5=dblauw

      Comment


      • #4
        Bedankt! Ja dan denk ik nog steeds Dblauw.. Iemand mischien foto van blauw en Dblauw?

        Comment


        • #5
          heb gemist
          5=blauw

          Comment


          • #6
            angelo8800heb gemist
            5=blauw
            ben ik het wel mee eens
            ik weet niet alles maar doe mijn best

            Comment


            • #7
              Dan zijn de mijne blauw, top! bedankt voor de moeite.

              Gr.

              Comment


              • #8
                Dat denk ik ook.

                Een foto van de voorkant zal dit eventueel bevestigen.
                ik weet niet alles maar doe mijn best

                Comment


                • #9
                  Die is net zo blauw als de poten en onderkant vd vogel. Nogmaals tnx, ga deze vogels inschrijven. Ben echt benieuwd, is de eerste x dat ik met tt mee ga doen. Zal geen topscore worden, maar hoop opbouwende kritiek te krijgen, punten waar ik volgend jaar op zal gaan letten...

                  Comment


                  • #10
                    Zal geen topscore worden, maar hoop opbouwende kritiek te krijgen
                    Ach er kan er maar 1 kampioen worden.

                    En dat de vogel minder puntenkrijgt als 88 is ook geen ramp indien je op het keurbriefje maar kunt achter halen waarom er gestraft werd.

                    En inzender zelf kan ook wel het 1 en ander doen aan de straf punten;

                    ruwe snavel = insmeren met uierzalf
                    ruwe poten = insmeren met uierzalf
                    ruipunten = stuk drukken met pincet of met tandenborstel weg borstelen
                    vieze vlekken = 3 dagen voor inbrengen show flink sproeien zodat vogel zelf veren gaat poetsen en 1 dag voor de inleveren vluchtig zodat zijn eigen glans wel blijft.
                    gebroken veren= 6 weken voor de show verwijderen
                    zorgen dat vogel gewent is aan TT kooi door middel van trainingen.

                    zag graag nog een foto van de voorkant en t.z.t de uitslag van de TT.
                    ik weet niet alles maar doe mijn best

                    Comment


                    • #11
                      ruipunten wegdrukken? Wat bedoel je met ruipunten? De rest was ik al van op de hoogte (de gebroken pennen zijn 3 week geleden al verwijderd) training is eigenlijk ook al begonnen, dit ook 3 week geleden. De vogels komen uit de ruime voilere, nu zitten ze apart, in +/- 45/45/45cm. Dit doe ik om de overgang naar het kleine tt kooike te vergemakkelijken. Hierin stop ik ze pas 2 weken voor de tt, wilde vd week wel met schoon maken vd kooien de vogels zolang in tt kooi plaatsen, zodat ze niet helemaal onbekend zijn met zon kooike als ik ze er permanent in zet.. Sproeien doe ik nu al met regelmaat (meerdere keren in de week) Super bedankt voor de aandachtspunten
                      Bijgevoegde Bestanden

                      Comment


                      • #12
                        ruipunten wegdrukken? Wat bedoel je met ruipunten?

                        Dat zijn de witte kokers waarin de nieuwe veer zitten ff met pincet of met de nagels of met tandenborstel weg knijpen/poetsen.
                        ik weet niet alles maar doe mijn best

                        Comment


                        • #13
                          Als het goed is zijn die dan al weg, maar zal er nu zeker op letten tnx. Laat het verloop vd tt zeker even weten hier :duim:

                          Gr.

                          Comment


                          • #14
                            De vogel afgebeeld 87 punten, maar mijn andere blauwe deed het beter. Werd met 91 punten groeps kampioen enkeling, ook de wildkleuren deden het goed. 91 punt groeps kamp enk, en 90 punten Totaal onverwacht, erg leuk...

                            Comment


                            • #15
                              gefeliciteerd met resultaat, wat foto's van de andere vogels op stelling zou leuk zijn.
                              ik weet niet alles maar doe mijn best

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X