Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweety

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Tweety

    Heey hallo daar ben ik weer het gaat super goed met mij ben al aan de training begonnen. Ik kan al de truc touch dan moet ik op commando een stokje aanraken dat verloopt heel goed, als beloning krijg ik zonnebloempitten mmmmmm jammie kan er wel duizend op. Deze dagen ben ik super vaak en super lang uit de kooi niet te geloven. Baasje had eergisteren een nieuwe kooi voor me gekocht schoon gemaakt enzo daarna in elkaar kaar gezet bleek het super groot te zijn (kamervoliere). Dus moest baasje de kooi weer helemaal afbouwen wat een gedoe nu zoek baasje een nieuwe kooi en verkoop hij de voliere maakt niet uit kan ook wel even wachten. Me baasje wilt dan ook meteen een nieuwe kameraatje voor me zoeken ook al heb ik dit niet nodig maar soms mis ik toch wel iemand als baasje opstap of op school zit/gaat. Een kameraatje lijkt me wel gezellig maar baasje heeft wel gezegd dat ik mee mag als we opzoek gaan naar een kameraatje. Want baasje wilt niet thuis komen met een kameraatje die ik helemaal niet mag goeie keuze van baasje hier heb ik nog foto's van mij tijdens het chillen en spelen veel kijkplezier


    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Joris

    Hallo Tweety.
    Wat ben je knap, goed gedaan hoor. Blijf maar lekker oefenen.
    Groetjes van Joris.

    Comment


    • #3
      Joris

      Allemaal even de groetjes van mij. Fijne paasdagen Ik ben lekker met mijn vrouwtje alleen.
      Word ik lekker verwend en moet ik goed oefenen. Ik moet nog heel veel leren.
      Groetjes en tot de volgende keer Joris
      Bijgevoegde Bestanden

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X