Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • HELP!

    Mijn kuikens zijn 2 weken en paar dagen, maar gaan nou al aan de wandel!
    betekend dat dat ik kan beginnen met hand opfok? of moet ik daar nog mee wachten.
    het is mijn eerste nestje, mijn opa had ook altijd nestjes maar wel met andere vogels.
    daar heb ik best veel van geleerd.

    het nest dat zit gewoon op de bodem van de kooi.
    en ze lopen er nou al af en toe uit.

    help!

  • #2
    Zet een bakje in de kooi op de plek van het nest en leg ze daar in. Dan wandelen ze niet meer. Handopfok is lastig hoor met die hele kleintjes. Het is makkelijker om ze tam te maken zodra ze zelfstandig zijn.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ubernoob Bekijk Berichten
      Zet een bakje in de kooi op de plek van het nest en leg ze daar in. Dan wandelen ze niet meer. Handopfok is lastig hoor met die hele kleintjes. Het is makkelijker om ze tam te maken zodra ze zelfstandig zijn.
      Het nest zit onder het waterbakje, als ik ze in een bakje doe kunnen de ouders er niet meer bij.
      en ik kan ook het nest niet verplaatsen, of is dat geen probleem?

      Comment


      • #4
        snap het niet zo goed,

        als ze aan wandel gaan komen ze toch weer terug in het nest?, en krijgen ze gewoon gevoerd door de ouders/

        waarom zou je dan nu al handopfok willen doen?...wat houd dat dan precies in eigenlijk??

        Comment


        • #5
          Het nest een klein stukje verplaatsen zal denk ik niet zoveel kwaad kunnen. De jongen roepen hun ouders toch wel.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X