Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik zelf pap maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kan ik zelf pap maken

    hallo allemaal ...

    kan ik ook zelf pap maken voor mijn aga of moet ik echt zo'n poeder halen uit een dierenwinkel?
    alvast bedankt ....

  • #2
    nee, pap voor vogels heeft een hele andere samenstelling dan pap voor een mens.
    Dit heeft te maken met de vertering van de voeding. Wij hebben kiezen en een vogel doet dit met z'n maag.

    Daar waar je de vogel vandaan hebt, geen informatie gehad? Jammer, want zij weten hoe je een vogel moet verzorgen.

    Een vogel wordt door de ouders gevoerd tot ze zelfstandig kunnen eten.
    De poeder voor pap is er verschillende soorten. Welke je precies moet hebben kunnen kwekers je vertellen en die zitten hier ook op het forum.

    Hoe oud is je vogeltje?

    Comment


    • #3
      m'n vogeltje is 4 weken jong en helaas heb ik geen informatie gehad van de kweker.

      Comment


      • #4
        enigste weg... terug naar de kweker en ofwel je vogeltje daar laten tot ie zelfstandig eet ofwel je geld terug of een uitgebreide instructieles krijgen in het geven van voeding.
        Hier op dit forum is veel informatie over te vinden, maar het is de plicht van een kweker jou hierin te ondersteunen.

        Het is natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar veel babyvogeltjes gaan dood door ondeskundigheid.

        heel veel succes he

        Comment


        • #5
          ik vind het op zijn zachts gezegd ook niet echt slim van jezelf

          zo een jong vogeltje in huis halen en dan pas bedenken wat het eten moet en hoe je er aan komt.


          sorry maar moest het even kwijt

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X