Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gedrag personata pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gedrag personata pop

    Hallo,

    Ik vraag me iets af over het gedrag van mijn personata popje.
    Achtergrond info: we hebben 2 roseicollis mannetjes en een personata popje in één kooi. De mannetjes zijn een stelletje en het popje is er later bij gekomen. Ze zijn geen dikke vrienden maar laten elkaar in hun waarde.
    Het popje was normaal erg schuw en op zichzelf. Nu zag ik per toeval dat ze deze avond door één van de mannetjes gevoerd werd. Dat had ik nog nooit gezien en niet verwacht!
    En nu, op dezelfde avond is ze ook opeens heel aanhankelijk en nieuwsgierig naar mij. Ze komt meteen naar me toe als ik voor de kooi sta, ze schudt zich vaak uit en wil steeds in mijn neus of haren happen. Voor mijn vriend is ze bang als hij voor de kooi staat.
    Ik weet dus niet hoe ik dit moet opvatten. Is ze opeens over een drempel en vindt ze me lief (en zoekt ze een maatje, omdat die andere twee al een setje zijn), of heeft ze nestdrang/hormonen?
    Klinkt dit bekend voor andere mensen? Bedankt alvast voor evt. reacties!

  • #2
    het lijkt erop dat ze broeds is,

    ik denk ook dat de mannen er op zullen reageren, koppeltje of niet.

    als je broeds opzoekt op de zoekfunctie of googled, lees je er meer over, en herken je vast al dingen van het gedrag van je pop.

    Comment


    • #3
      Iid het klinkt alsof ze broed is. Dan zoeken ze "gezelschap".
      Hier staat er ook wel iets over: http://www.koppiekrauw.com/tips/wetenswaardigheden/tips-weten-opgeven.htm

      Veder kun je zoals Shivas al zegt veel vinden op het forum. Zoek maar eens op broeds, paargedrag, partnergedrag enz.
      Groetjes,
      Chantal, Peach & Duuk

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X