Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Wie gaat daarheen? Mijn man gaat. Barbara Heidenreich komt op 4, 5 en 6 september daar.
We hebben inmiddels een edelpop en een blauwvleugelara geadopteerd bij de stichting.
Alle donaties zijn zeer welkom. Zeg het voort!
Leuk!
Waar overnacht je? Wij hebben de 3=2 nachten betalen deal bij Hampshire Drenthe zuid, ligt er vlak bij. Wij moeten 3 uur rijden, mijn man komt 3sep14 al.
Wij vinden de blauwgele ara ook prachtig, wie weet....
Edelvrouw;364610 wrote: Waar overnacht je? Wij hebben de 3=2 nachten betalen deal bij Hampshire Drenthe zuid, ligt er vlak bij. Wij moeten 3 uur rijden, mijn man komt 3sep14 al.
Wij vinden de blauwgele ara ook prachtig, wie weet....
Jullie gaan met zijn tweetjes?
Zelf ga ik alleen.
Wij wonen ongeveer 50 minuten rijden van Erica dus ik ga gewoon weer naar huis.
Wat is een Blauwvleugelara?
Groetjes,
Mickey
Jody en Mickey;364613 wrote: Jullie gaan met zijn tweetjes?
Zelf ga ik alleen.
Wij wonen ongeveer 50 minuten rijden van Erica dus ik ga gewoon weer naar huis.Wat is een Blauwvleugelara?
Groetjes,
Mickey
Blauwvleugelara. Een blauwgele ara zoals jij hebt, heeft zeker onze interesse. Kun jij meer vertellen over jouw Simba?? Mijn man gaat alleen, dat gaat helaas niet met zijn tweetjes weg. groetjes.
Edelvrouw;364615 wrote:
Blauwvleugelara. Een blauwgele ara zoals jij hebt, heeft zeker onze interesse. Kun jij meer vertellen over jouw Simba?? Mijn man gaat alleen, dat gaat helaas niet met zijn tweetjes weg. groetjes.
Is dat een Dwergara zoals de Severa en Nobilis?
Wij hebben Simba met 8,5 week in 2009 opgehaald.
Wij zijn nog steeds helemaal verliefd en kunnen ook echt alles met haar.
Zij is altijd druk aan het spelen en zit weinig stil, maar dat vinden wij juist zo heerlijk aan haar.
Tuurlijk maakt zij soms geluid, maar ook dat vinden wij niet storend.
Zelf vind ik Simba heel levendig.
Uiteraard is dat maar 1 Blauwgele ara, dus ik kan niet voor dit soort in het algemeen spreken.
Ja, dat is ook een dwergara inderdaad. Leuk om je verhaal over Simba te horen! Wij kunnen begin november een zelfstandig jong krijgen als we dat beslissen. We zijn gisteren bij Lorreco geweest, heel interessant. Vanaf 20 weken is het dier zelfstandig, dus even geduld hebben. Lorreco verkoopt geen niet-zelfstandige gaaien, vandaar. Spannend allemaal!
Hoe vervoer jij Simba? De King traveler cage large leek mij wel DE oplossing.
Op de foto staat Rico, onze geadopteerde gaai bij de stg Papegaaienhulp.
Edelvrouw;364670 wrote: Ja, dat is ook een dwergara inderdaad. Leuk om je verhaal over Simba te horen! Wij kunnen begin november een zelfstandig jong krijgen als we dat beslissen. We zijn gisteren bij Lorreco geweest, heel interessant. Vanaf 20 weken is het dier zelfstandig, dus even geduld hebben. Lorreco verkoopt geen niet-zelfstandige gaaien, vandaar. Spannend allemaal!
Hoe vervoer jij Simba? De King traveler cage large leek mij wel DE oplossing.
Op de foto staat Rico, onze geadopteerde gaai bij de stg Papegaaienhulp.
Bedoel je dat je een Blauwgele bij Lorreco wilt gaan kopen?
Zelf vind ik de Blauwgele ara geweldig.
Maar Simba is ook een kei-lief meisje 😉
Rico heb ik toevallig gezien. Twee weken geleden was ik bij Bonny Talsma.
Wij vervoeren Simba in een Stevige bench die op de achterbank van de auto past.
Jody en Mickey;364672 wrote: Bedoel je dat je een Blauwgele bij Lorreco wilt gaan kopen?
Zelf vind ik de Blauwgele ara geweldig.
Maar Simba is ook een kei-lief meisje 😉Rico heb ik toevallig gezien. Twee weken geleden was ik bij Bonny Talsma.
Wij vervoeren Simba in een Stevige bench die op de achterbank van de auto past.
Hoi!
Ja, inderdaad, we gaan begin november, dat is de planning, een blauwgele ara bij Lorreco halen. Geweldige vogel inderdaad. Als je mijn man ontmoet in september, vertel hem maar alles over Simba!
Rico gaat vliegtraining krijgen, ringen brengen bij een huwelijk. Mooi dat ze met hem gaan trainen, dat heeft hij nodig. Bonny heeft verteld waarom Rico daar terecht is gekomen.
groetjes.
Super dat Rico vliegtraining krijgt.
Nemen jullie Rico in huis of blijft hij de Stichting?
Oh, als ik eenmaal over Simba begin kan ik niet meer stoppen hoor 😉
Hij mag mij alles vragen over haar.
Eerste dag papegaaienworkshop Drenthe van start!
Ben benieuws hoe de cursisten dit beleven, wordt vervolgd!
Ben benieuws hoe de cursisten dit beleven, wordt vervolgd!
Is de cursus nog bezig?
Was het zo'n tegenvaller?
Hebben de cursisten een zwijgplicht gekregen?
Of zijn ze nog zo onder de indruk dat ze niks op papier krijgen.
ik weet niet alles maar doe mijn best
:confused::rolleyes:'t'blijf stil aan de overkant :p0::p0:
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
de cursisten hebben een eigen facebookpagina gemaakt, het was een groot succes!!! de trainingsdvd's van Barbara Heidenreich zijn in de praktijk toegepast. Veel van geleerd. We hebben er ook 2 webinars opzitten, agressie en bijtproblemen en angst en vertrouwen als thema's. Een groot succes en zeer leerzaam voor de papegaaien en mensen!
Sent from my iPhone using Tapatalk
