Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo,
Het ligt in de bedoeling om weer een BBQ te gaan houden zoals andere jaren ook gebeurde(2013 was die er niet omdat hier door omstandigheden er geen puf voor was en verder niemand zich geroepen voelde om het te doen was er geen BBQ dus.)
De bedoeling is dus om dit op zaterdag 8 augustus te doen op de bekend locatie alhier.
Voor de gene die niet bekend zijn met hoe we dit doen even de verdere uitleg.
De bedoeling is dat dit op dezelfde manier weer gaat zoals vorige jaren dus op de Amerikaanse manier een ieder neemt zijn eigen vlees,bord,bestek,drinken en stoel mee.
Voor de koffie,thee,stokbrood,satesaus en een grote BBQ zorgen wij wel.
er is een mogelijkheid tot zwemmen voor de liefhebbers.
er is een mogelijkheid om gebruik te maken van sauna( wel in badkleding)
er is mogelijkheid tot plaatsen van caravan of tent.
opgeven kan hieronder weer.
wat sfeer foto's van vorige keren zijn te vinden op,
https://picasaweb.google.com/Dijkkamp/20110807?authkey=Gv1sRgCImk7r-Titakaw
https://picasaweb.google.com/Dijkkamp/BBQ04082012?authkey=Gv1sRgCIGw44mdqsHkQA
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJMWGCYL
ik weet niet alles maar doe mijn best
BBq
Joepie BBq time is er weer.
En ik kom samen met Robert gaat weer gezellig worden.
pluk de dag je weet nooit wat de volgende je brengt
Yessssssssssssss :punk::ja:
En ook wij weer van de Party
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
Hallo iedereen,
Net heb ik jullie telefonisch gesproken.
Wij geven ons met zijn tweetjes ook op voor de BBQ.
Groetjes,
Mickey
Dat is nog eens een goed begin van de vakantie.
Ik ben van de partij.
Zoals het er nu uitziet zal het ons niet lukken om aanwezig te zijn.
mijn vrouw zal dan w.s weer in een periode zitten van zware chemo kuren .
dat is ook een ban de redenen dat ik als mod minder actief kan zijn op het forum zoals jullie van mij gewend waren. Mocht het ons toch lukken dan komen we wellicht even zonder opgave vooraf even een bakkie doen. Maar Jolanda en ik wensen jullie op landgoed Dijkamp alvast een hele leuke dag.
de bbq dag was altijd een succes.
henk
Joris
Hallo Henk
Heel veel sterkte voor jullie en een goede afloop van de behandeling. :thumb:
Groetjes Joris , Marian.
Dank je wel Joris . De behandeling is puur palliatief genezing is helaas niet meer nodig.
Maar we proberen nog te genieten voor de tijd die ons is gegeven.
Maar genoeg erover het gaat erom dat mensen zich gaan opgeven he.
Henk
Kom op mensen.... Ik heb gehoord dat het super mooi weer wordt die dag, dus geef je op.
Ik durf te wedden dat het weer super gezellig gaat worden!
:p0::klap::toet:altijd Geselli daar met of zonder BBQ !!!!
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Hallo gaaien "gekken" Ik doe erg mijn best om zaterdag 8 augustus aan te kunnen sluiten bij de jaarlijkse bbq; werk onregelmatig en dan zal je net zien dat er een werkdag wordt gekozen; dus druk aan het ruilen 😉 Voor alle nieuwe en onbekende leden; Sluit gezellig aan !!!! ; ik vond het de eerste keer nogal een ding (lees; spannend) ... een bbq; ik ken daar vast niemand??? En ik heb ervaren dat deze mensen (lees; gaaiengekken) een leuk volk betreft. Je neemt je eigen vlees en evt. stoel mee en vooral je goede bui mee, je kan je ei kwijt over van alles en nogwat en..................................................... wat ook erg leuk is je ziet ook een keer de mensen die tot dan toe enkel namen/rare namen hebben om nog te kunnen registeren. Wie is toch diegene waar ik mee in de chat zit of die erg leuke gaaien heeft?? DIt is toch echt je kans.... En de mensen een klein beetje kennende die de gaaien een warm hart toedraagt denk ik dat vanaf nu.... een ieder die denkt.. hmmm gewoon zegt jaaaa; oke ik ben wat enthousiast wellicht maar goed ik heb enkel leuke herinneringen en zinnige en leerzame ervaringen opgedaan in een ontspannen, niet oordelende en relaxte sfeer; waar heb je dat nog???? Mijn ervaring is er een van een warm bad; en waar mensen van allerlei pluimage aanwezig is en vooral gezelligheid, openheid en het gevogelte centraal staat van tijd tot tijd ook op de bbq. Dus... sluit gezellig aan en laat je verrassen of kom weer gezellig bijkletsen... alles kan als het maar leuk is!?!!! kortom; ik vind het leuk om jou: nieuw nog onbekend lid te ontmoeten mee van gedachten te wisselen... dus zegt het voort en meldt je aan !!! Ik wil graag vast op de lijst !!! en zal ik dan een toetje meenemen/maken??? ijs/kwarktaart?? ik hoor graag van jullie 😉
"We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "
Groetjes Wilmaaa
& R.i.p "Soepkip" Marco [SIGPIC][/SIGPIC]
Mooi zo :p0: Wilma tis je weer gelukt om je dienst om te zetten !! rijden we weer saampies geselliiii heb dr weer zin an :paashaas:
JABIDABIDOE !!!!! Ik heb er al zin an Jans !!! En voor de rest.... tot de 8e.. ik kijk er naar uit !!! lief dat de dijkkampjes weer zo gastvrij zijn !!!
Groetjes Wilmaaa
Wij zijn er ook graag weer bij
gezellig Wendy tot het jaarlijks bijgekletst en ontdek wie of wat dat nou is achter die naam forum.. alias de leuke gekken zei de"bevooroordeelde" ik vind het een diverse groep waar iedereen wel aansluiting vind.nl bij twijfel pb mij gerust....
groetjes
Groetjes Wilmaaa