Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Even een klein overzicht van mensen die denken/willen/hopen/zeker weten te komen,
Rijntje en Henk.
Erika,Robin en Hannah.
Diana,Marty,Ricardo en ramona.
Astrid en Robert(onze vuurmeester).
Stefan.
Nick en Vriend(sorry naam even kwijt)
Jans.
Marjon,Remco, Lynn & Kyra
Wilma.
Jolanda en Henk(die andere knappe dus).
Mickey en Jody.
Patricia en Gabby.
Wendy + ???
Els.
Nicole en Ed.
ik weet niet alles maar doe mijn best
hallo henk zal het even met mijn man overleggen en dan hoor je of het zeker doorgaat
Mijn Agas : puk en joy en tipi en mickey
Ik zou ook graag willen, maar heb de hond van mijn dochter te logeren. Als ik hier iemand voor kan vinden laat ik van me horen. Lijkt me gezellig om nu eens de mensen te zien die achter de schermpjes zitten.
Lijkt me erg leuk ik zal morgen eens in mijn agenda kijken (ligt natuurlijk in de winkel)
Zag ik het goed op de foto's dat de vogels worden meegenomen?
(zijn deze getest?)
Ik zou het ook wel erg leuk vinden om jullie eens in het echt te ontmoeten.
Is het een bijeenkomst voor mensen of gaan de vogels ook mee?
:blauwgele-ara: Nikki
:dwergara-arasevera2 Fleur
Zazu & Zoë (forpusjes)
Hallo,
In het verleden mochten mensen ook hun vogel meenemen wel was de eis dat de vogels dan getest waren(PBFD,KDS,Polyoma,Chlamidia).
Helaas bleek dus dat niet iedereen/men zich daar aan hield.
Vandaar dat we nu moeten besluiten om zeer selectief te zijn met vogels die mogen worden meegenomen.
Jammer maar het is niet anders.
Voor zover nu bekend is zal alleen de Kakatoe(kyra)mee komen.(als Marjon en Remco het lukt om te komen)
Oke jammer dat de regels niet gehouden werden :(. Hopelijk heeft dit geen nare gevolgen gehad voor de vogels? Mijn vogels zijn volledig getest en ik dacht eraan om Nikki de blauwgele ara (allemansvriendje) mee te nemen maar dat wordt niks dan begrijp ik.
Ik ga even met mijn man overleggen of ik alleen kom of met hem. Je hoort het nog!
Zazu & Zoë (forpusjes)
Hopelijk heeft dit geen nare gevolgen gehad voor de vogels?
Nee gelukkig heeft het dat niet.
De Kakatoe waar ik het in vorige bericht over had heeft toevallig nadien een extra controlle gehad op de bekende ziektes en daar werd niets gevonden.
Gelukkig maar! Wat zullen die mensen geschrokken zijn dat er ongeteste vogels waren!
Ik laat mn vogels tegenwoordig jaarlijks testen (wordt toch vergoed door hun zorgverzekering), niet dat dat nodig is als ze nooit in contact komen met andere vogels maar toch is het elke keer weer fijn om bevestigd te krijgen dat ze volledig gezond zijn.
Is het geen idee dat mensen moeten bewijzen dat de vogel getest is? Dat is tenslotte niet zo moeilijk, dat je je certificaten en evt paspoort van de vogel meeneemt? Ik mag me er trouwens ook helemaal niet mee bemoeien, ben allang blij dat ik ook mag komen 😀 Maar het leek me zo leuk 😉
Zazu & Zoë (forpusjes)
Joseetje
Gelukkig maar! Wat zullen die mensen geschrokken zijn dat er ongeteste vogels waren!
Zal je de 4de wel verder hierover informeren dit is niet juiste topic om dit weer op te halen.
Oke begrijpelijk. Sorry dat ik erover begin terwijl ik niet weet wat er gebeurt is, ik moet me hier helemaal niet mee bemoeien. Is dat misschien ergens na te lezen nog?
Zazu & Zoë (forpusjes)
Hoi henk helaas moeten wij afzeggen
op het werk van mijn vriend is iets gebeurt waardoor wij dus niet kunnen komen
hij zou vrij zijn maar door een noodlottig iets moet hij toch komen werken
ik hoop dat we volgend jaar wel kunnen komen
Gr nicole en ed
Mijn Agas : puk en joy en tipi en mickey
Nog 4 weekjes ...... :p0: en een beetje
ik heb er zin an !!!
"We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "
Groetjes Wilmaaa
& R.i.p "Soepkip" Marco [SIGPIC][/SIGPIC]
Ik ooooook
ook omdat de bbq onze vakantie inluid !!!! :D:D:D
Maar ik kijk er naar uit om iedereen weer terug te zien !!!
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
wij hebben er ook zin in!!! dan heb ik er al een weekje vakantie op!! hihihi :p0: alleen marty heeft die zaterdag en zondag vrij :p0:
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]