Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Vorig jaar waren ze zelf nog kuikens, nu zijn ze al papa en mama geworden.
Gister werd ik al verast door het eerste kuikentje, en vandaag werd ik weer verast met nog 2 erbij, en er liggen nog 2 eitjes, dus ik ben benieuwd of die ook nog uit gaan komen.
Hier foto's van de kleintjes.


In ieder geval 2 verschillende kleurtjes dons, dus al 2 verschillende kleurtje zowiezo.
Ik ben benieuwd wat voor kleurtjes ze gaan worden.
:bestwishes:
Welke kleuren hebben de ouders?
proficiat he ik duim dat alles goed blijft gaan. Zijn het nu neefjes/nichtjes van Calix?
leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!
hansie;302571 wrote: Welke kleuren hebben de ouders?
Dominant bont/opaline/turquoise kanssplit pallid man x pallid/turquoise pop.
Miss Purpel;302572 wrote: proficiat he ik duim dat alles goed blijft gaan. Zijn het nu neefjes/nichtjes van Calix?
Het zijn halfbroertjes en zusjes van Calix, de man is een broer van Calix.
EJM;302574 wrote: Dominant bont/opaline/turquoise kanssplit pallid man x pallid/turquoise pop.
Heb je misschien foto's van deze ouders?
Hier zit de pop vooraan.

hier zit de man vooraan.

En hier de man toen hij 6 weekjes oud was.

Van de pop alleen heb ik helaas geen goede foto's.
EJM;302575 wrote: Het zijn halfbroertjes en zusjes van Calix, de man is een broer van Calix.
Hoe noem je bij mensen, de kinderen van je broer, tegenover jou ? Ik weet het eerlijk gezegt niet, want mijn broer heeft geen kinderen hahaha.
Maar de man is een broer van Calix in ieder geval, dus de kuikens zijn half verwant aan Calix.
Verwarrend met vogels hahaha.
Mooie vogels
EJM;302586 wrote: Hoe noem je bij mensen, de kinderen van je broer, tegenover jou ? Ik weet het eerlijk gezegt niet, want mijn broer heeft geen kinderen hahaha.
Maar de man is een broer van Calix in ieder geval, dus de kuikens zijn half verwant aan Calix.
Verwarrend met vogels hahaha.
De kinderen van mijn broers zijn mijn neefjes en nichtjes.
En ik ben de tante van de kinderen van mijn broers (en zussen maar waag dat niet te zeggen mr kripple!!!)
Maar kinderen van tantes en ooms, dus zussen of broers van je ouders dus, en daar de kinderen van, heten ook neefjes en nichtjes.
De vriendin van mijn broer, noemt mij altijd schoonzusje, dus misschien schoonkinderen, hahaha.
EJM;302610 wrote: Maar kinderen van tantes en ooms, dus zussen of broers van je ouders dus, en daar de kinderen van, heten ook neefjes en nichtjes.
De vriendin van mijn broer, noemt mij altijd schoonzusje, dus misschien schoonkinderen, hahaha.
Ja inderdaad, dat zijn ook neefjes en nichtjes.
zal ik het nog even ingewikkelder maken? de kinderen van de ooms en tantes van je ouders zijn achterneven en achternichten :p0::p0::p0:
wat een vraag toch niet te weeg kan brengen lol Calix is dus de oom van de kuikentjes van Kwetter en Yello. Das nu helemaal duidelijk, kweken met een popje van hen is uit den boze.?
leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!
Miss Purpel;302624 wrote: wat een vraag toch niet te weeg kan brengen lol Calix is dus de oom van de kuikentjes van Kwetter en Yello. Das nu helemaal duidelijk, kweken met een popje van hen is uit den boze.?
Ik zou het niet doen, hahaha, heb je er haast bij, om een partner voor Calix te krijgen ?
