Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

De eerste kuikens van Kwetter en Yello.

52 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
5,963 Bekeken
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

Vorig jaar waren ze zelf nog kuikens, nu zijn ze al papa en mama geworden.
Gister werd ik al verast door het eerste kuikentje, en vandaag werd ik weer verast met nog 2 erbij, en er liggen nog 2 eitjes, dus ik ben benieuwd of die ook nog uit gaan komen.

Hier foto's van de kleintjes.

In ieder geval 2 verschillende kleurtjes dons, dus al 2 verschillende kleurtje zowiezo.
Ik ben benieuwd wat voor kleurtjes ze gaan worden.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 18 mei 2011 18:04
miekje
(@miekje)
Berichten: 93
Waardevol lid
 

:bestwishes:


 
Geplaatst : 18 mei 2011 19:38
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
 

Welke kleuren hebben de ouders?


 
Geplaatst : 18 mei 2011 20:27
Miss Purpel
(@Miss Purpel)
Berichten: 396
Betrouwbaar lid
 

proficiat he ik duim dat alles goed blijft gaan. Zijn het nu neefjes/nichtjes van Calix?


leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

 
Geplaatst : 18 mei 2011 20:30
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

hansie;302571 wrote: Welke kleuren hebben de ouders?

Dominant bont/opaline/turquoise kanssplit pallid man x pallid/turquoise pop.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 18 mei 2011 21:01
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

Miss Purpel;302572 wrote: proficiat he ik duim dat alles goed blijft gaan. Zijn het nu neefjes/nichtjes van Calix?

Het zijn halfbroertjes en zusjes van Calix, de man is een broer van Calix.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 18 mei 2011 21:04
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
 

EJM;302574 wrote: Dominant bont/opaline/turquoise kanssplit pallid man x pallid/turquoise pop.

Heb je misschien foto's van deze ouders?


 
Geplaatst : 18 mei 2011 22:47
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

Hier zit de pop vooraan.

hier zit de man vooraan.

En hier de man toen hij 6 weekjes oud was.

Van de pop alleen heb ik helaas geen goede foto's.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 18 mei 2011 23:56
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

EJM;302575 wrote: Het zijn halfbroertjes en zusjes van Calix, de man is een broer van Calix.

Hoe noem je bij mensen, de kinderen van je broer, tegenover jou ? Ik weet het eerlijk gezegt niet, want mijn broer heeft geen kinderen hahaha.
Maar de man is een broer van Calix in ieder geval, dus de kuikens zijn half verwant aan Calix.
Verwarrend met vogels hahaha.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 19 mei 2011 00:00
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
 

Mooie vogels


 
Geplaatst : 19 mei 2011 03:56
miekje
(@miekje)
Berichten: 93
Waardevol lid
 

EJM;302586 wrote: Hoe noem je bij mensen, de kinderen van je broer, tegenover jou ? Ik weet het eerlijk gezegt niet, want mijn broer heeft geen kinderen hahaha.
Maar de man is een broer van Calix in ieder geval, dus de kuikens zijn half verwant aan Calix.
Verwarrend met vogels hahaha.

De kinderen van mijn broers zijn mijn neefjes en nichtjes.
En ik ben de tante van de kinderen van mijn broers (en zussen maar waag dat niet te zeggen mr kripple!!!)


 
Geplaatst : 19 mei 2011 07:17
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

Maar kinderen van tantes en ooms, dus zussen of broers van je ouders dus, en daar de kinderen van, heten ook neefjes en nichtjes.
De vriendin van mijn broer, noemt mij altijd schoonzusje, dus misschien schoonkinderen, hahaha.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 19 mei 2011 13:52
miekje
(@miekje)
Berichten: 93
Waardevol lid
 

EJM;302610 wrote: Maar kinderen van tantes en ooms, dus zussen of broers van je ouders dus, en daar de kinderen van, heten ook neefjes en nichtjes.
De vriendin van mijn broer, noemt mij altijd schoonzusje, dus misschien schoonkinderen, hahaha.

Ja inderdaad, dat zijn ook neefjes en nichtjes.
zal ik het nog even ingewikkelder maken? de kinderen van de ooms en tantes van je ouders zijn achterneven en achternichten :p0::p0::p0:


 
Geplaatst : 19 mei 2011 14:56
Miss Purpel
(@Miss Purpel)
Berichten: 396
Betrouwbaar lid
 

wat een vraag toch niet te weeg kan brengen lol Calix is dus de oom van de kuikentjes van Kwetter en Yello. Das nu helemaal duidelijk, kweken met een popje van hen is uit den boze.?


leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

 
Geplaatst : 19 mei 2011 17:57
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
Topic starter
 

Miss Purpel;302624 wrote: wat een vraag toch niet te weeg kan brengen lol Calix is dus de oom van de kuikentjes van Kwetter en Yello. Das nu helemaal duidelijk, kweken met een popje van hen is uit den boze.?

Ik zou het niet doen, hahaha, heb je er haast bij, om een partner voor Calix te krijgen ?


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 19 mei 2011 18:07
Pagina 1 / 4
Deel:

Scroll naar boven