Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

parings gedrag begonnen maar koppel te jong

63 Berichten
13 Gebruikers
0 Reactions
11.7 K Bekeken
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Het vrouwtje


 
Geplaatst : 27 oktober 2009 17:34
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Er zijn ondertussen 4 eitjes, we zullen wel zien of het wat word


 
Geplaatst : 3 november 2009 04:53
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 


 
Geplaatst : 6 november 2009 22:37
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Zijn er 5 nu


 
Geplaatst : 6 november 2009 22:39
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Het zal denk ik wel bij 5 eitjes blijven.
Het laatste eitje is 3 dagen geleden gelegd


 
Geplaatst : 7 november 2009 14:37
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Het is inderdaad bij 5 eitjes gebleven.
De laatste 4 eitjes zijn bevrucht, het eerste eitje volgens mij niet.


 
Geplaatst : 13 november 2009 20:27
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Het eerste jong is gisteren geboren


 
Geplaatst : 22 november 2009 23:26
miriam
(@miriam)
Berichten: 681
Eervol lid
 

Fantastisch, gefeliciteerd! Super foto's, dank je wel voor het plaatsen zodat we kunnen meegenieten.


Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 23 november 2009 11:40
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Gisteravond laat is het tweede jong geboren.
Het derde eitje lijkt vandaag ook uit te komen.


 
Geplaatst : 23 november 2009 14:19
Jannice
(@Jannice)
Berichten: 11
Actief lid
 

Wat leuk, gefeliciteerd! Leuk om resultaat te zien. Hou ons maar mooi op de hoogte, elke week een fotootje bij???:D

Succes opa!


 
Geplaatst : 23 november 2009 17:10
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Jannice;275486 wrote: Wat leuk, gefeliciteerd! Leuk om resultaat te zien. Hou ons maar mooi op de hoogte, elke week een fotootje bij???:D

Succes opa!

Komt goed


 
Geplaatst : 24 november 2009 02:45
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Het vierde eitje is nu ook uitgekomen, vijfde eitje lijkt ook bevrucht.
Alleen het eerste eitje was niet bevrucht, kan ik deze nu gewoon weghalen?


 
Geplaatst : 24 november 2009 20:29
(@joselito)
Berichten: 1339
Beroemd lid
 

Laat dit ei maar liggen tot binnen paar weken. Zullen het gebruiken om hun hoofd op te steunen.

mvg


 
Geplaatst : 25 november 2009 00:56
Marion023
(@Marion023)
Berichten: 122
Waardevol lid
 

Wat super zeg, gefeliciteerd. En mooie foto's!!
Groetjes Marion


Groetjes Marion, Wimpie :agapornis-roseicoll en Charlie

 
Geplaatst : 25 november 2009 12:43
xgunterx
(@xgunterx)
Berichten: 228
Waardevol lid
 

joselito;275583 wrote: Laat dit ei maar liggen tot binnen paar weken. Zullen het gebruiken om hun hoofd op te steunen.

mvg

Is het niet veiliger om het ei weg te halen? Als het breekt hangen de jonkies onder de smurrie van een onbevrucht ei dat een paar weken warm heeft gelegen. Lijkt mij een mogelijke voedingsbodem voor bacteriën in dat geval.
Of proberen de ouders van het ei af te raken na verloop van tijd?


Disclaimer: Het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en hoeft niet te stroken met andermans mening.

 
Geplaatst : 25 november 2009 13:51
Pagina 2 / 5
Deel:

Scroll naar boven