Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat advies en ervaring gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat advies en ervaring gevraagd

    Hi allemaal, zoals sommigen wel weten heb ik een grasparkiet en woon op de bovenste etage van een appartementencomplex met 1 buurvrouw onder me. Nu heb ik als vraag, ik wil graag volgend jaar in de herfstmaanden mijn kamer op laten knappen, plafond, wanden laten verven en ik wil ook graag nieuwe vloer laten aanbrengen.

    Daar ligt gelijk de kern van mijn vraag, ik heb nu (hoogpolig, al moet ik zeggen nu niet meer zo) vloerbedekking in mijn gehele huis wat er voor zorgt dat het niet zo hol klinkt en dat de onderbuurvrouw mijn kleine af en toe herrieschoppende gevleugelde vriend niet hoort.

    Maar ik zou nu wel graag een harde vloer willen (goede kwaliteit laminaat, ik woon in een huurhuis) met natuurlijk een goede ondervloer. Maar als mijn vriendje er niet meer is, wil ik graag een grotere vogel, ongetwijfeld met iets harder volume. Ik denk dan aan grijze roodstaart of een Bonte Boer of een Jardine. Iets Afrikaans hoogst waarschijnlijk.

    Wat is jullie mening over de geluidsoverdracht bij een laminaatvloer? Zijn er mensen met ervaringen? Aangezien ik het pas volgend jaar herfst heb gepland, is er genoeg tijd om rond te kijken en ervaringen te horen/lezen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X