Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In mijn oog gebeten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • In mijn oog gebeten

    Zoals de titel zegt, ik ben een uurtje geleden door Nebby in mijn oog gebeten. Nou, gebeten, gekrast zeg maar. Ze was in een lieve, knuffelige bui en ik denk dat ze aan een wimper wou komen maar in de plaats was het per ongeluk in mijn oog. Ik kan nu dus niet meer helder kijken en het prikt aardig. Als ik bv naar deze pagina kijk, kan ik alleen de grote letters van aanbieding bovenaan in het oranje lezen, en dan nog wazig.
    Buiten het feit dat er gewoon wel een beschadiging kan zijn, is dit iets waar ik dringend mee naar een arts moet? Ivm overdraagbare ziektes ofzo?

  • #2
    je hebt wss je hoornvlies beschadigd
    heb ik ook eens ooit gehad en heb er toen zalf voor gehad het afplakken een paar dagen
    ik zou dus wel even naar de huisarts gaan als je er morgen nog last van hebt
    ziektes lijken me niet echt aan de orde en vaak zit er in oogzalf al antibiotica tegen eventuele ontstekingen

    Comment


    • #3
      Ok, dan ga ik morgen even kijken hoe het is en dan zal ik desnoods dan wel naar een dokter gaan.
      Dankjewel voor het antwoord!

      Comment


      • #4
        hoe gaat het nu met je oog ?

        Comment


        • #5
          Ik ben naar de dokter geweest, het was vanmorgen erger dan gisteren. Er is inderdaad een beschadiging van het hoornvlies en ik moet er nu zalf in doen en afplakken zoals bij jou. Wel maar 24u voorlopig. En als het morgen niet beter is dan moet ik naar de oogarts.
          Het is best pijnlijk, net of er een zandkorrel in je oog zit.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X