Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Handopfok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Handopfok

    Hallo,
    Hier ben ik dan met mijn vraag.
    Weet er iemand of er de laatste jaren iets aan de samenstelling van de "Kaytee Exact" opfok voeding gewijzigd is. Ik ken geen andere voeding die ik zou kunnen gebruiken of die hier verkrijgbaar is.
    Ik gebruik deze voeding omdat ik jaren geleden ook grijsjes heb gehad die kweekten en toen heb ik de kleintjes met die voeding groot gekregen zonder enig probleem.
    Nu gaat het enig zins anders, ik heb de kleintjes een maand bij de ouders gelaten en ondervind nu dat ze niet happig zijn naar die opfok voeding. zou het kunnen dat het verblijf bij de ouders de reden kan zijn dat ze geen of weinig handvoeding nemen in vergelijking met de andere kleintjes jaren terug.
    Nu ik ben al enkele weken bezig, ze gaan wel op in gewicht maar niet zoals ik het verwacht.
    Als er iemand een oplossing of raad weet voor mijn probleempje dan hoor ik het graag.
    Dank bij voorbaat.
    Renaud001.

  • #2
    Wat denk je ervan om ze voortaan lekker bij de ouders te laten ?? Veel beter voor de jongen ook.
    Tevens is handvoeden zonder goede redenen verboden.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      haalde je voorheen de jongen meteen weg bij de ouders dan ?
      heb je er een reden voor om de jongen bij de ouders weg te halen
      in nederland is dat verboden tenzij er een goede reden voor is,dat de ouders niet meer voeren of mishandelen oid
      ook ga je zo de ouders leren dat ze niet lang voor hun jongen hoeven te zorgen en dat is niet natuurlijk ook
      zelfs de jongen kunnen daardoor soms gedragsstoornis ontwikkelen en zelf slechte ouders worden hierdoor
      denk goed na waarom je wat wilt doen

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X