Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nieuw hier....


    jeroenTje - Vandaag 16:38Wijzig Rapporteer
    Hallo,

    Ik ben Jeroen en ik ben nieuw hier. Ik ben al een jaar of 40 met kromsnavels bezig.
    Ik heb in mijn tuin een voliere met koppel grasparkieten, 2 kakariki's(man) en 2 rode Pennanten, man (15 jaar) en pop( 1,5 jaar)
    Dit zit nu cirka 1 jaar bij elkaar en geeft totaal geen problemen. Er hangen geen nestblokken.
    Sinds een paar weken zit de Pennant pop bijna onophoudelijk te schreeuwen. De man kijkt totaal niet naar haar om. De pop gaat ook niet naar de man toe.
    Kan iemand op dit forum vertellen wat dat kan zijn. Ik word er imiddels helemaal knetter van en wil geen gezeur met de buren.

    grt
    Jeroen


  • #2
    de pop is broeds
    zo te horen vormen ze totaal geen koppel
    ik zou zeggen,als je niet wil kweken zou ik de pop weg doen,als je wel zou willen kweken meerdere blokken ophangen en een andere man erbij
    maar in het laatste geval kan je wel problemen krijgen want ze kunnen erg fel worden dan en heb je geen harmonie meer in je voliere en zou je ze apart moeten gaan zetten misschien
    ik zou goed nadenken wat je wilt,je pop heeft duidelijk wel de behoefte

    Comment


    • #3
      Dank je wel. Zoiets dacht ik al.
      En idd nestkasten erin is geen optie, 1 omdat die man haar niet zit zitten en twee omdat ze waarschijnlijk de grasjes en kakriki's niet meer verdraagt.

      Comment


      • #4
        dat heb je juist gedacht,weet niet of ze wat van de andere heel laat dan nee
        helaas

        Comment


        • #5
          en jet er ook op dat ze niet jaloers wordt op de andere die wel met elkaar kunnen opschieten
          rosella soorten zijn nou eenmaal niet de makkelijkste,de stanley is dan nog de makkelijkste

          Comment


          • #6
            Tot nu toe zit alles verdraagzaam bij elkaar. Dat wordt anders als er nestblokken in komen te hangen.
            Pop gaat weg, dus als iemand een mooie jonge pop wil ruilen tegen een mooie man......

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X