Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exporteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Exporteren

    Hallo,

    Ik wil graag mijn caique exporteren naar de Dominicaanse Republiek aangezien ik daar ga wonen. Nu heb ik van de ambassade een formulier gekregen waarop staat dat hij alleen een gezondheidsverklaring nodig heeft als hij jonger is dan 3 maanden. Klopt dit? Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb wel iemand gevonden die de vogel voor mij kan transporteren maar ik moet zelf de informatie aanleveren over de toelatingseisen.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door cherelles Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ik wil graag mijn caique exporteren naar de Dominicaanse Republiek aangezien ik daar ga wonen. Nu heb ik van de ambassade een formulier gekregen waarop staat dat hij alleen een gezondheidsverklaring nodig heeft als hij jonger is dan 3 maanden. Klopt dit? Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb wel iemand gevonden die de vogel voor mij kan transporteren maar ik moet zelf de informatie aanleveren over de toelatingseisen.
    Of dit klopt ??? Lijkt mij onwaarschijnlijk
    Je zou bv kunnen kijken op http://animalstofly.com/home/welkom-bij-animals-to-fly
    Bij contact vind je wel een telefoonnr. faxnummer en kun je ook je vragen gaan stellen over
    1. wat zou ik moeten regelen om mijn caique.....

    Comment


    • #3
      Ja ik vertrouw het voor geen meter! Ik zal eens een kijkje nemen. Ik heb hier ook contact met een dierenwinkel gehad en ze verkopen de vogels hier ook. Dus misschien is het allemaal wel niet nodig. Hoop ik! Maar ik ga het toch even uitzoeken

      Comment


      • #4
        Cites bureau bellen die moeten een export vergunning afgeven. En als het meezit kunnen ze ook advies geven voor de overige gang van zaken.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X