Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groenvleugel ara kweker (zuid-holland omgeving)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Groenvleugel ara kweker (zuid-holland omgeving)

    Hallo,
    Ik heb enige tijd geleden ook al een topic gemaakt met deze vraag maar wegens financiële omstandigheden is het toen niet aan bod gekomen.
    Ik ben op zoek naar een groenvleugel ara kweker, het liefst in omgeving zuid Holland.
    Regelmatig zie ik weleens wat voorbij komen op marktplaats maar ik ga liever af op een kweker die iemand weet aan te bevelen.

    Dus ken je een kweker? of ben je er zelf een? Dan hoor ik dat graag!

  • #2
    Lorre & Co en Herman Wiechmann zijn 2 kwekers die ik je kan aanbevelen.
    In beide heb ik een groot vertrouwen dat ze enkel gezonde en geteste vogels zullen verkopen.


    Maar bedenk wel voor je een groenvleugel aanschaft dat het veel geld blijft kosten. Het is niet alleen de vogel, maar ook het eten, speelgoed, stokken, hok, zitstokken.
    Maar ook een vogelarts kost geld, en je vogel regelmatig laten onderzoeken vind ik wel belangrijk.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Mus Bekijk Berichten
      Lorre & Co en Herman Wiechmann zijn 2 kwekers die ik je kan aanbevelen.
      In beide heb ik een groot vertrouwen dat ze enkel gezonde en geteste vogels zullen verkopen.


      Maar bedenk wel voor je een groenvleugel aanschaft dat het veel geld blijft kosten. Het is niet alleen de vogel, maar ook het eten, speelgoed, stokken, hok, zitstokken.
      Maar ook een vogelarts kost geld, en je vogel regelmatig laten onderzoeken vind ik wel belangrijk.

      Hallo, bedankt ik zal ze eens contacten.

      Dat een groenvleugel veel geld kost weet ik. Maar ik bespaar wel een hoop geld omdat ik zelf de speeltjes maak en ik hoef ook geen kooi te kopen omdat ik een kamer heb speciaal voor mijn vogels.

      Comment


      • #4
        Je kan inderdaad veel geld besparen met dingen zelf te maken, doen wij ook hoor. Soms schuimen wij ook de kringloopwinkels af op zoek naar bruikbare dingen waar we dan mee aan de slag kunnen.

        Zo hebben we bij mijn schoonouders ook speciaal voor de vogels krulwilgen geplant, en zo hebben we altijd hout in overvloed. En ja, we hebben ook nog wel een java-stok hangen, en natuurlijk ook slijtstokken, dit gewoon voor de variatie met de pootjes.

        Comment


        • #5
          ara kweker zuidholland....

          we hebben sinds 2014 een soldaten ara van hans en grace tammevogels.nl een bijzonder lieve vogel die helemaal deel van het gezin is geworden. Daar heb ik zelf niets voor hoeven doen, hij was zo goed opgevoed dat hij op de hand mee de auto in ging bij het ophalen...mijn andere ara, wel een groenvleugel heb ik bijna een jaar lang moeten laten wennen..deze kwam rechtstreeks van de kweker in belgië en moest niks van niemand hebben hier...het gaat nu beter, maar verschil blijft duidelijk. nu weet ik niet 100% zeker of ze ook groenvleugels hebben, maar als niet dan zullen ze zeker een goed adres weten, deze mensen werken internationaal. succes, Jo

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X