Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plukkende roodstaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • plukkende roodstaart

    Hallo allemaal,
    Sinds 9 maanden is Rambo een grijze roodstaart bij ons komen wonen.
    bij de eerste eigenaar is Rambo kort geweest 2 tot 4 jaar, daarna heeft
    Rambo 26 jaar bij de 2e eigenaar gewoond, helaas konden ze de verzorging door hoge ouderdom niet meer aan,
    Ze zochten voor Rambo die nu dus bijna 30 is een nieuw liefdevol huis en daar wilde ik graag aan meewerken,
    Rambo heeft als voorkeur mijn man uitgezocht, van mij wilde hij niets weten. dit vond ik jammer want hij had er niet zo veel mee, (dit is nu wel anders.)

    volgens de vorige eigenaar plukt Rambo al heel lang, waarschijnlijk wel 20 jaar.
    mijn vraag is, wie heeft dit ook meegemaakt? en wat kan ik nog doen.
    Zou het nog goed kunnen komen?

    Ik heb hem laten testen. alles was goed, hij is helemaal gezond.
    Ik heb ook al verschillende dingen gedaan.

    Van zaad op pallets gezet, hij at nml alleen de lekkerste dingen eruit dus er kon een vit tekort zijn.
    Hij krijgt nog wel als toetje wat zaad. ook hebben we hem verschillende dingen leren eten. druif mandarijn banaan broccoli en nog meer,
    Hij wordt nu elke dag besproeid met water en aloe. hij werd maar af en toe besproeid, heeft er een hekel aan
    zijn speelgoed wordt telkens verwisseld, hij speelt nergens mee,
    hij moet nu vaak uit de kooi. dit kwam ook weinig voor.
    Al met al lijkt het er dus op dat hij volledig moet worden opgevoed.
    Maar waar moet ik beginnen.

    Ik ben al bezig met klikker training, op en af stappen en pootje geven lukt al.
    maar ik weet niet meer waar ik nu mee verder moet.
    Misschien wil ik wel te snel, maar ik zou het fijn vinden dat hij ging spelen en niet meer ging plukken.

    Het is een heel verhaal geworden, ik hoop dat er mensen zijn die tips hebben

    Groetjes Margreet

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X