Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

broeden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • broeden

    geacht forum hoe krijg ik mijn edels aan het broeden pop legt wel eieren maar niet bevrucht

    vrgr peter

  • #2
    Andere man erbij.

    Comment


    • #3
      dat heb ik hier ook,ze zijn beide tam maar denk dat de man te tam is
      hij vindt haar heel lief een geeft kusjes aan haar,maar hij is helemaal gek van mij ook
      hij begrijpt volgens mij niet hoe het moet bij haar maar bij mij wel,hij vindt mij dus nog liever dab zijn popje denk ik
      als je idd echt een nestje wil zou je een andere partner moeten zoeken,alleen is het risico wel of ze die dan accepteert of niet want popjes kunnen lastig zijn

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
        dat heb ik hier ook,ze zijn beide tam maar denk dat de man te tam is
        hij vindt haar heel lief een geeft kusjes aan haar,maar hij is helemaal gek van mij ook
        hij begrijpt volgens mij niet hoe het moet bij haar maar bij mij wel,hij vindt mij dus nog liever dab zijn popje denk ik
        als je idd echt een nestje wil zou je een andere partner moeten zoeken,alleen is het risico wel of ze die dan accepteert of niet want popjes kunnen lastig zijn


        Hallo, ik heb al een jaar of 6 een man die komt bij een oude vrouw weg die terminaal ziek was en de kinderen wilden hem niet. Ik heb toen een pop gevonden in Nijmegen van 2 jongens een was bang voor haar.
        ze zijn allebei zeer tam iedereen kan er mee overweg.

        Eerste tijd wilde hij niks van haar weten maar zij zocht wel toenadering naar hem maar hij kapte dat af.
        zij legt zo'n 3 keer per jaar 2 eieren onbevrucht, langzaam aan laat hij haar toe en zoekt haar ook op nu sinds 2 jaar voert hij haar en heb ik ze diverse keren zien paren.

        De eieren zijn nog onbevrucht maar we blijven hoop houden.
        ze zijn nog naar ons mensen steeds tam en aanhankelijk.

        Je moet geduld hebben.

        succes Ed
        Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.

        http://home.kpn.nl/bakk4330/

        dit wordt mijn nieuwe site:
        www.burdies-papegaaien.nl



        4x 5 x 1 x 1 x
        en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet


        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X