Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft er ook een Ivoor aratinga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • wie heeft er ook een Ivoor aratinga

    hee hoi

    ik mag over een week of 4 mijn nieuwe aanwinst ophalen het is een ivoor aratinga

    nu was ik al een tijdje in onderzoek en we wilden eerst een groen wang parkiet maar in de winkel hadden ze er toen ook een en we waren meteen verkocht zo leuk dat hij er uitzag met zijn oranje voor hoofdje
    ik heb wel een paar vragen nu want over de groen wang parkiet is een hoop te vinden over hoe en wat je het beste wanneer kan doen maar over de ivoor aratinga staat bijna niets

    is dit erg verschillend in vergelijking met een groen wang

    zijn er nog meer mensen met een ivoor aratinga die wat kunnen vertellen over hun ervaring met dit soort

    hoop snel wat te horen

    gr rik

  • #2
    Ik ken heel wat aratinga's maar een ivoor aratinga heb ik nog nooit van gehoord. Ik ga eens zoeken.
    Mag ik vragen bij welke winkel je deze gezien hebt ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      ik was bij enjoyparrots

      ik heb op internet gekeken en er zijn meerdere namen voor zoals petz parkiet en halfmoon conure of orange fornted parakeet

      het is een kleinere parkieten soort groen met een oranje voorhoofd en om het oranje heen blauw achting

      hoop dat je hier misschien wel van gehoord heb

      Comment


      • #4
        ik weet niet alles maar doe mijn best

        Comment


        • #5

          zo ziet hij er uit (foto van google)

          Comment


          • #6
            Jaa de petz parkiet ken ik wel. Heb het boek "Aratinga's" daar staan bijna alle soorten wel in.
            Ik had een goudvoorhoofd. Bijna hetzelfde maar met een zwarte snavel.

            Enjoy parrots zegt mij niet direct iets. Is toch niet in Rijswijk he ?

            Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

            Ken je papegaai

            sigpic

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
              Jaa de petz parkiet ken ik wel. Heb het boek "Aratinga's" daar staan bijna alle soorten wel in.
              Ik had een goudvoorhoofd. Bijna hetzelfde maar met een zwarte snavel.

              Enjoy parrots zegt mij niet direct iets. Is toch niet in Rijswijk he ?

              Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
              Enjoy parrots voorheen 4 animals

              Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

              Comment


              • #8
                hoi bedankt voor de reactie

                ja ik weet dat het 4 animals is geweest maar heb mijn vraag niet gesteld om deze discussie te voeren

                ik ga zo dra ik hem heb laten testen en dat is dat

                maar nu over mijn vraag is deze te vergelijken met een groenwang parkiet kwa benodigdheden zoals:
                voer
                huisvesting
                knaag lust
                volume (heb wel een paar keer gevonden dat ze een stillere aratinga zou zijn maar wat houd dat in)

                dit kan ik nergens op het internet vinden

                gr
                rik

                Comment


                • #9
                  Ik kan wel zeggen dat mijn goudvoorhoofd een vrij rustige aratinga was. Ik hoorde hem zelden.
                  De meeste aratinga's zijn namelijk nogal eens luidruchtig :P


                  Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
                  Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                  Ken je papegaai

                  sigpic

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X