Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Oppas voor onze Pyrrhura omgeving Alkmaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gezocht: Oppas voor onze Pyrrhura omgeving Alkmaar

    Beste vogelliefhebbers,

    Wij zoeken een oppas voor onze Pyrrhura Blits, van 4 jaar.
    Onze vogel ging altijd tijdens vakantie naar mijn schoonouders. Zij hebben recent een kat genomen en ik wil niet het gevaar lopen dat er iets met Blits gebeurd.

    Daarom zoeken we een opvang tijdens onze vakantie in augustus van 4 weken,(waarschijnlijk 1 t/m 25 augustus) de precieze datum weten we nog niet, eerst zouden we graag een goede opvang willen zoeken voor Blits.
    Het is een aanhankelijk beestje die graag bij je zit. Ook vindt ze het fijn als er tegen d'r gepraat wordt of aanwezigheid is als ze in d'r kooi zit.

    Hopelijk is er iemand die liefde heeft voor vogels en het leuk vindt om tijdelijk op te passen op ons 'kind' :-)
    Het liefst een opvang in Noord-Holland.

    Groetjes van

    Melanie, Ricardo en Blits

  • #2
    Lastig. Ik ben dan zelf ook weg xD

    succes met je zoektocht
    Denzo Chica

    Comment


    • #3
      Denk dat wij een beetje te ver wonen.
      Dus nee, geen optie om ze hier te brengen.

      Comment


      • #4
        ik woon ook niet in noord holland maar ben wel altijd beschikbaar en heb altijd wel een plekje vrij

        Comment


        • #5
          Hallo Melanie, Ricardo en Blits,

          Blits is in augustus ook van harte welkom bij ons. Wij wonen helaas niet om de hoek bij jullie. Het is wel een uur en 45 minuten rijden. Maar jullie kunnen Blits met een gerust hart bij ons achterlaten. Ik begrijp zelf heel goed hoe lastig het is om de zorg van je kindje aan een ander over te laten en zal haar ook zoveel mogelijk de aandacht en zorg geven zoals zij die van jullie gewend is. Laat maar even weten via pb of je interesse hebt of niet.

          Groeten,
          Sonja

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X