Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat nu?

    Hallo,

    Wat leuk dat er ook een aparte topic is voor grijskoppapegaaien! Mijn pap doet een beetje raar de laatste tijd. Als ik hem even vrij laat uit zijn kooi, probeert hij steeds te knagen aan mijn houten jaloezieën. Ik dacht dat dit onschuldig zou zijn, maar nu zie ik echt overal opvallende beschadigingen op mijn jaloezieën. Is dit normaal? Ik ga mijn jaloezieën natuurlijk niet met chemische spullen bespuiten zodat mijn pap er niet aan gaat zitten. Ik dacht eerder aan herinrichten. Gordijnen ipv jaloezieën dan maar. alles voor mijn pap

  • #2
    ze zijn vaak dol op knagen en op hout dus krijg je een makkelijke conclusie he
    en als ze eenmaal doorhebben dat ze iets lekker vinden dan blijven ze het doen,dus idd wil je ervan af is herinrichten het beste
    en kijk of je ergens een gelegenheid kan creëren waar hij wel iets te knagen heeft

    Comment


    • #3
      Alle gaaien zijn dol op knagen, op van alles en nog wat, maar vooral meubels en planten zijn niet echt veilig voor ze.

      Dus, zorg er voor dat je genoeg spulletjes, speelgoed, wilgentakken om te knabbelen en zo in hun hok, en op hun speelboom hebt. Dan gaan ze zich daar meer op concentreren en laten ze - hopelijk - je jaloezieën en meubels voor wat ze zijn.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X