Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aspergillose

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • aspergillose

    Mijn papegaai geeft aspergillose moet terbinafine geven maar hij wil niet eten iemand ervaring met die ziekte

  • #2
    erik

    freddy,

    wat wil je papegaai niet eten, de medicijnen of zijn gewone eten.

    erik

    Comment


    • #3
      asper

      Oorspronkelijk geplaatst door erikverhage Bekijk Berichten
      freddy,

      wat wil je papegaai niet eten, de medicijnen of zijn gewone eten.

      erik
      eet heel klein beetje van zijn eten zo goed als niets en wil die medicijn niet in zijn bek arts geef terbinafine is daar twee dagen geweest en arts spoot eten en medicatie in zie er niet goed uit maak raar geluid ook.
      is er iets dat ik kan verstuiven dat hij rapper binnen geeft.

      hartelijke dank

      Comment


      • #4
        De medicijnen zal je desnoods onder dwang moeten ingeven.
        Geef hem van alles "verantwoord" te eten wat ie maar lekker vindt,
        het is belangrijk dat ie blijft eten.
        Hopelijk komt hij er overheen, het is een sluipende ziekte
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment


        • #5
          Het spijt me te lezen dat jou papegaai aspergillose heeft.
          Jammer genoeg ken ik er alles van.

          Toen Koko bij ons kwam was hij een zieke vogel. Na een bezoekje aan de vogelarts werd aspergollose vastgesteld.
          Met heel veel moeite hebben wij - onder dwang - zijn medicijnen toegediend. Geplet in fruitsap, tussen koekjes, in fruit, met van alles en nog wat. Het was geen leuke tijd want Koko werd zieker en zieker.
          Uiteindelijk hebben we hem en overdosis medicatie gegeven, het was alles of niets, want hij was eigenlijk een vogel voor de kat.

          Wonder boven wonder kwam Koko er weer boven op, na een half jaar vechten tegen die kl@te ziekte.

          Genezen zijn ze nooit helemaal, de aspergillose heeft Koko zijn penisje ingekapseld, die wordt dus nooit meer bruikbaar, maar daar lig ik niet van wakker.
          Wat veel erger is, is dat Koko zijn longzakjes heel erg aangetast zijn door de ziekte, waardoor hij het heel snel benauwd krijgt, ook al is hij genezen, hij blijft in principe een zieke vogel.

          Mensen met een wolk parfum rondom hun, die komen er bij ons niet in, want dat betekend problemen voor Koko.
          Het blijft moeilijk want het is echt een kl@te ziekte.

          Ik wens je heel veel succes met de behandeling en heel veel sterkte en goeie moed om het vol te houden.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X